• Anonym (Raka)

Raka fittan för helvete!

Jag blir så trött på dom här jävla håriga fittorna. Ser ju ut som apfittor för helvete. Alldeles för många gånger har jag hamnat i säng med en kvinna och det visar sig att hon är hårig. Fyfan vad vidrigt alltså. Jag får spykänslor av bara tanken på hårig fitta.

Min uppmaning är alltså - RAKA FITTAN! Skrattande

Vad tycker ni om min uppmaning?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-11-22 07:14
    Eftersom så många frågar om jag oxå rakar kuken då jag vill att kvinnorna ska vara rakade, och om jag tycker manlig könsbehåringg är lika äcklig:

Svaret är ja, jag är självklart rakad, gör det varannan dag ungefär, även rumpa. Och ja, det ser fruktansvärt bedrövligt ut med orakade killar... blä!
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Raka fittan för helvete!
  • Minniemousemommy
    Anonym (Tjej) skrev 2013-11-21 18:31:11 följande:
    Varför är det ett helvete?
    Man måste stå och sära på benen i duschen/badkaret för att komma åt överallt. Man måste se till att man inte skär sig. Har man ingen bebissnippa så måste man förmodligen se till att komma åt överallt och dra och vända på vissa saker. Sedan så måste man ha en bra rakhyvel så att det gör mindre ont. Och även om man gör allt det där så noga som man bara kan så missar man alltid några hårstrån för att man inte ser ordentligt vad man gör. Nu kanske inte alla har det så men jag tycker i alla fall att det är ett rent helvete och skitsvårt.
  • Anonym (rakad tjej)
    Minniemousemommy skrev 2013-11-21 20:29:32 följande:
    Man måste stå och sära på benen i duschen/badkaret för att komma åt överallt. Man måste se till att man inte skär sig. Har man ingen bebissnippa så måste man förmodligen se till att komma åt överallt och dra och vända på vissa saker. Sedan så måste man ha en bra rakhyvel så att det gör mindre ont. Och även om man gör allt det där så noga som man bara kan så missar man alltid några hårstrån för att man inte ser ordentligt vad man gör. Nu kanske inte alla har det så men jag tycker i alla fall att det är ett rent helvete och skitsvårt.
    Sätt dig ner och sära på benen! Haha. Det gör jag. Enklare då!
  • Haskel

Det var ett djäkla tjafs om "raka fittor" nuförtiden, självklart ska de vara raka. Jag avskyr sneda och böjda saker överlag.

• Lever så

Svarade Håll käft..

Jag är helrakad men attityden att gapa om hur andra ska frisera sina fittor suger gammal slak orangutang-kuk  

never a failure always a lesson
  • Minniemousemommy
    Anonym (rakad tjej) skrev 2013-11-21 20:31:35 följande:
    Sätt dig ner och sära på benen! Haha. Det gör jag. Enklare då!
    Det gör jag när jag badar, lite lättare så.. Har du något annat bra tips på hur man ska lyckas? haha det skulle behövas. :)
  • Shades

Friserad - fine! Men är det renrakat så avbryter jag och går hem... Sex med barnsubstitut är liksom inte min grej.

• Anonym (rakad tjej)
    Minniemousemommy skrev 2013-11-21 20:57:58 följande:
    Det gör jag när jag badar, lite lättare så.. Har du något annat bra tips på hur man ska lyckas? haha det skulle behövas. :)
    Brukar funka när jag sitter bara, har nog inga mer tips. Men tycker alltid det är lättare med massa tvål, så lätt att skära sig annars. Men håller med om att det är krångligt, tar ju en himla tid haha
  • engdahl

En fitta är lika fin, oavsett om den är mer eller mindre hårig eller helrakad/vaxad.

• persikofjaril
    Anonym (Tjej) skrev 2013-11-21 14:22:52 följande:
    Jag har aldrig rakat mig för att någon annan vill det. Jag gör det för att jag själv vill det. Även när jag varit singel och celibat har jag rakat mig, för jag tycker det är fräschare. Hatar att behöva pilla ut hår som fastnat i vecken, jag fick inåtväxta hårstrån som närmade sig böldkaraktär när jag INTE rakade mig men har inte besvärats av det en enda gång sen jag började raka. Sen är det mycket fräschare när jag har mens också. Skulle min sambo kräva att jag slutade raka mig skulle jag dumpa honom eller sluta visa min fitta för honom.

Ja. Alla gör självklart precis som de vill med rakningen. Det är det här med att kräva att det ska vara på ett visst sätt jag vänder mig emot. Man ska inte vara hårig/rakad för att någon annan vill att man ska vara det, utan för att man själv vill det
  • Anonym (Hårig)

Min fitta mår bäst orakad - varför skulle jag raka den för att tillfredsställa någon annan då?

Jag rakade mig ett tag och min kille tyckte verkligen om det, men jag fullkomligt hatade det. Slutade raka till slut. Han blev putt och sur och sa att han inte tyckte det var lika hett längre - och? Min kropp, min fitta, mitt val. Sen jag har slutat raka har sexet känts skönare för både honom och mig och numera bryr han sig inte om mitt hår.

Jag är glad att jag är i ett fast monogamt förhållande så jag slipper hårfixerade människor som dig, ts.

Svar på tråden Raka fittan för helvete!