Tjejer, hur ska vi stöta på er på gymmet?
Om vi karlar ens skall göra det? Jag förutsätter att ålder och "attraktionskraft" är på ungefär samma nivå på "uppraggaren" och "objektet".
Om vi karlar ens skall göra det? Jag förutsätter att ålder och "attraktionskraft" är på ungefär samma nivå på "uppraggaren" och "objektet".
Jag vill inte bli uppraggad på gymmet, hoppas du kan skilja på de som vill och de som inte vill...
Inte alls helst. På gymmet vill jag koncentrera mig på att jobba och svettas, blir så obekväm och självmedveten när jag märker att killar spanar in mig då.
Man får nöja sig med att flukta lite lagom genomskinligt. Men tror de flesta tjejer ogillar att bli raggade / fluktade på på gym, det är väl därför det finns tjejgym.
Här vill jag träna:
">
Nej usch, på gymmet vill jag träna. Ska det raggas så gör det när man är på väg därifrån isf. Hatar att bli objektifierad i sådana situationer.
instämmer med föregående men jag skulle inte tycka det var helt fel som i ett fall så höll jag på med en station och hittade inte vad jag letade efter och då hjälpte en annan kille mig o visa vart den låg för han såg att jag letade o så var det inget mer med det men sen började han hejja när vi sågs på gymmet (enbart hej) å sen vart de kanske nån mer fras senare o sen eskalera, inte helt fel enligt mig men här vart det inge mer då jag visade att jag inte var intresserad då jag är upptagen.
men trevlig med sådant oskyldigt uppvaktande.. men att gå fram o säga någon raggningsreplik mitt i en övning, nä tack.
Kanske inte rätt för mig att göra ett inlägg på en fråga till kvinnor?
Men ändå.. Ragga på ett gym? Träning, svettigt, tunga vikter och tajta kläder... visst skulle det kunna vara läge för ett ragg. Men tror mer då som föregående skribent skrivit. En hjälpande hand, ett tips, ett leende, ett hej eller bara ett vanligt normalt beteende mellan en man och en kvinna som på vilken annan plats som helst skulle nog kunna göra att det i slutändan blir ett ragg utan att någon av parterna visste det från början.
Går på gym flera gånger i veckan och det minsta jag som man tänker på är att hitta ett ragg. Visst, kan se fina kvinnor, fina kroppar osv, men att därifrån nästan börja "stalka" nån för att jag gillar det jag ser vore ju otänkbart.
Har fullt upp med min egen träning och att klara mina mål.
Men, ett leeende lättar alltid upp, ett hej när man känner igen varandra är positivt. Fast att ta det vidare till ett ragg blir det nog först om man råkar stöta på varandra i ett annat läge, tillfälle och då för att känslan redan har infunnits sig där.
Jag vill absolut inte bli raggad på på gymmet.... Bläääää! Om det måste ske så absolut efter en dusch på väg ut.
Möjligen så kan man väl kanske småprata lite träningsrelaterat utan raggning i syfte. Men jag är ganska ego när jag tränar och vill helst inte ens det.
Fina du, jag tror inte att någon vill bli "uppraggad" på gymmet. Inte jag alla fall, jag är där för att svettas,(men det kanske finns dom som vill det), om du har problem med något där, fråga gärna, men ragga inte! Är du intresserad av någon, börja med och hälsa sen får du ju se hur det går.