• fluu

Min man sover naken!!

Ett I-landsproblem som vanligt. Närå, men mina föräldrar har sov nakna både när de bodde ihop och efter skilsmässan. Sov med dem sista gångerna när jag var 11-12 år. Inget konstigt.
    Nakenhet har alltid varit något naturligt i vår familj och inget som kopplas ihop med sexualitet. Är fsk-personalen normala tycker de inget om det kommer fram att pappa sover naken, lika lite som att det skulle vara konstigt om du sovit naken.

Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • fluu
    Fånga dagen skrev 2013-11-25 11:17:57 följande:
    Vid vilken ålder tycker ni föräldrar det är lämpligt att sluta sova nakna tillsammans med era barn? Är det ok att leka och busa naken med barnen i sängen på morgonen? Jag vet att min dotter tyckte inte om att ligga hos sin nakna pappa från det hon var fem år. Hon ville inte att hans "snutt" kanske skulle komma på henne. Hon kröp hellre ner hos mig som hade trosor och linne.
    Tills barnet säger stopp så klart. Jag sov hos mina föräldrar när jag var 11 år och sjuk och ville ha trygghet. Inte för att busas med. Barnet säger ifrån och sätter sina gränser och då får man respektera det.
  • fluu
    Naniismamma skrev 2013-11-25 14:11:50 följande:
    Jag kan förstå dig att de kan kännas konstigt. nakenhet är inget man ska skämmas för. men man kanske kan sova med underkläder när barnen sover med.. en man får stånd många gånger under nätterna och de kan bli obekvämt med bonge jämte sitt barn.

Om nu det lilla barnet visste vad stånd var, skulle det inte vara precis lika obekvämt för hen om det var en tunn kalsong mellan?
  • fluu
    Tänkttill skrev 2013-11-25 12:28:16 följande:

Varför inte? Dottern är 14 borde räcka som svar.

Släpper detta nu eftersom det är OT
    Den diskussionen igen..... Herregud, vad hemskt att två 14-åringar sover och eventuellt har sex ihop. Hade liksom hänt ändå om de nu vill.
  • fluu
    sashatasha skrev 2013-11-25 15:34:16 följande:
    Att sova TILLSAMMANS nakna är inte trevligt.
    Däremot tycker jag att det är okej att barnen kanske råkar se en naken när man klär på sig eller går från duschen osv. Men varför ska man ligga tillsammans nakna? 

Det är inte trevligt någonstans utan bara skumt. Hur skönt de än är kallingar hade jag inte velat ligga utan underkläder med mina barn. Rätt sjukt... 
    Vad har du för sjuka fantasier undrar jag då? Eftersom nakenhet till och med tillsammans med barnen verkar vara sexuellt laddat för dig.
  • fluu
    Maddiogora skrev 2013-11-25 15:37:20 följande:

Snutt?
    Motsvarande puppilura förstår du väl? ;)
  • fluu
    Minniemousemommy skrev 2013-11-25 16:21:43 följande:
    Vi är aldrig helt nakna förutom när vi duschar/badar eller byter om. Och när vi har sex då.
    ALDRIG att mina barn skulle sova nakna tillsammans med mig och mina man när vi också var nakna. Vad gör ett par trosor eller kalsonger för skillnad? Varför kan ni inte bara ta på er det?

Dessutom ni kvinnor som sover utan trosor, är inte ert lakan jätteäckligt? Eller har ni inte flytningar eller mens?
    Jag undrar också vad kalsonger/trosor skulle göra för skillnad. Det är ett väldigt tunt plagg liksom...
    Jag tror inte heller att någon TVINGAR sina barn att sova bredvid sina nakna päron.

Kvinnor bör egentligen sova nakna, det kvinnliga underlivet mår bra av av att vädras. Tror du på allvar att man sover naken även när man har mens? Sen finns det ju de som byter lakan oftare än en gång i månaden.
  • fluu
    Minniemousemommy skrev 2013-11-25 16:31:44 följande:
    Det var ju det jag frågade? Hur ska jag veta liksom, dom kanske tycker att det är mysigt att sova i blödpölar?
    Du brukar ju visserligen ha lite udda syn på saker, men nej, jag tror inte heller att du tror att folk vill sova i blodpölar, lika lite som andra pölar.

Underkläder gör knappt skillnad, man är i princip lika naken för det så jag undrar varför du tycker det skulle vara bättre med just underkläder och inte typ michelindräkt. Det borde ju hindra en från att tända på sina barn eller vad?
  • fluu
    Fånga dagen skrev 2013-11-25 16:32:40 följande:
    Visst nakenhet är ju naturligt, men jag undrar -  skulle en biopappa känna sig bekväm med att barnets styvpappa sover naken med barnet? Eller skulle det trots att det är naturligt att vara naken, inte kännas helt okej? Vad tror ni?
    Jag skulle litat på att mamman kunde avgöra om han sov naken med ungen för att han sover naken eller om han gjorde det för att han tände på det...
  • fluu
    Fånga dagen skrev 2013-11-25 16:32:40 följande:
    Visst nakenhet är ju naturligt, men jag undrar -  skulle en biopappa känna sig bekväm med att barnets styvpappa sover naken med barnet? Eller skulle det trots att det är naturligt att vara naken, inte kännas helt okej? Vad tror ni?
    Btw, varför är det "värre" när det är en man som sover näck bredvid barnet?
Svar på tråden Min man sover naken!!