• sashatasha

Min man sover naken!!

Att sova TILLSAMMANS nakna är inte trevligt.
    Däremot tycker jag att det är okej att barnen kanske råkar se en naken när man klär på sig eller går från duschen osv. Men varför ska man ligga tillsammans nakna? 

Det är inte trevligt någonstans utan bara skumt. Hur skönt de än är kallingar hade jag inte velat ligga utan underkläder med mina barn. Rätt sjukt... 

• sashatasha
    Fröken reserverad skrev 2013-11-25 15:36:29 följande:
    Varför är det sjukt?

Jag sover utan trosor, min dotter sover utan trosor, ibland ligger vi och kramas lite. Underkläderna spelar ju ingen roll alls? 

Du de där lät ju inte precis bättre...
    Ne jag vet inte jag. Det här är väl en smaksak antar jag. Lika konstigt som när jag ser föräldrar pussa sina barn på munnen. Men men. Alla är olika.
  • sashatasha
    Fröken reserverad skrev 2013-11-25 15:46:40 följande:
    Min dotter struntar helt i om vi har kläder eller inte kläder, fick hon bestämma skulle hon alltid vara naken inne.

Krama sitt barn är inte sexuellt alls. 

Att ligga och krama varandra nakna utan trosor lät rätt sexuellt enligt mig..
  • sashatasha
    jag är den jag är skrev 2013-11-25 15:51:25 följande:

Men OJ! Tycker du verkligen att det är konstigt att pussa sina barn på munnen!? Varför i hela friden då!? Det är ju inte direkt så att man tungkysser dem, eller hur?

Jag har aldrig förr stött på någon som tycker att det är konstigt att pussa sina egna barn på munnen.... 

Nu är det min åsikt, pussar på kinden och kramar tycker jag är jätte fint. Men när man ska hålla på och kladda på munnen nja.. jag vet inte jag. Men säger inte att det är något fel med de! Bara inte min grej då. :)
  • sashatasha
    Fröken reserverad skrev 2013-11-25 15:56:50 följande:
    Min dotter är fem..inte femton.

Tycker du det är sexuellt att ha sin nakna bebis på bröstet med?
    Eller när och var går gränsen?

Man är ju inte en bebis om man är 5 år? Men du gör som du vill.
Svar på tråden Min man sover naken!!