Inlägg från: Minniemousemommy |Visa alla inlägg
  • Minniemousemommy

Min man sover naken!!

Vi är aldrig helt nakna förutom när vi duschar/badar eller byter om. Och när vi har sex då.
    ALDRIG att mina barn skulle sova nakna tillsammans med mig och mina man när vi också var nakna. Vad gör ett par trosor eller kalsonger för skillnad? Varför kan ni inte bara ta på er det?

Dessutom ni kvinnor som sover utan trosor, är inte ert lakan jätteäckligt? Eller har ni inte flytningar eller mens?

• Minniemousemommy
    fluu skrev 2013-11-25 16:24:58 följande:
    Jag undrar också vad kalsonger/trosor skulle göra för skillnad. Det är ett väldigt tunt plagg liksom...
    Jag tror inte heller att någon TVINGAR sina barn att sova bredvid sina nakna päron.

Kvinnor bör egentligen sova nakna, det kvinnliga underlivet mår bra av av att vädras. Tror du på allvar att man sover naken även när man har mens? Sen finns det ju de som byter lakan oftare än en gång i månaden.
    Det var ju det jag frågade? Hur ska jag veta liksom, dom kanske tycker att det är mysigt att sova i blödpölar?
  • Minniemousemommy
    fluu skrev 2013-11-25 16:34:17 följande:
    Du brukar ju visserligen ha lite udda syn på saker, men nej, jag tror inte heller att du tror att folk vill sova i blodpölar, lika lite som andra pölar.

Underkläder gör knappt skillnad, man är i princip lika naken för det så jag undrar varför du tycker det skulle vara bättre med just underkläder och inte typ michelindräkt. Det borde ju hindra en från att tända på sina barn eller vad?
    Jag tycker bara att nakna människor ser sexuellt ut. Jag ogillade starkt att se andra män nakna, tom min pappa, när jag var jätteliten. Jag skulle aldrig utsätta mina barn för det. Min man har alltid kalsonger på sig, och ibland mer. Jag sover utan bh men alltid trosor. Ibland har jag nattlinne eller pyjamas. Mina barn sover alltid i trosor och ibland nattlinnen. Oftast sitter vi och myser i våra nattkläder på kvällarna innan läggdags, men ni nudister får ju sitta nakna om ni vill. Jag sa bara vad jag tycker. Underkläder gör en stor skillnad.
  • Minniemousemommy
    Fröken reserverad skrev 2013-11-25 16:37:33 följande:
    Har man mens brukar man använda binda, menskopp eller tampong. Har man binda behöver man ha något att fästa bindan på, är lite jobbigt att knipa om.

Har man menskopp eller tampong antar jag att man kan sova utan trosor.

Du vet väl att det finns mensskydd? 
    Ja, men dom ska ju sitta på något, därför undrade jag hur dom gjorde.
    Så folk ligger nakna med tamponger i sig? Okej då vet jag det.. Jag skulle inte frågat.
Svar på tråden Min man sover naken!!