• Lufsan

Min man sover naken!!

Michelle 341 skrev 2013-11-25 18:10:10 följande:
    Du överreagerar mamsen!

Eftersom han alltid sovit naken är det inget konstigt att han fortsätter med det även om dottern sover där. Han är bekväm med sin nakenhet till skillnad från dig som anser det lite obehagligt sexuellt och tycker det känns obekvämt att din dotter ligger i närheten av en naken mans snopp. Kanske dina egna fantasier du ska skyla och inte makens kön?

Jag och min man sover nakna med vår 3.åring mellan oss som också är en nakenfis, hon klär av sig kläderna flera gånger om dagen här hemma och jag får ständigt ta på dem igen. Hon trivs bäst naken helt enkelt, precis som vi. Inget konstigt och inget obekvämt.

Självklart kommer vi klä på oss mer av respekt för hennes intergritet när hon blir äldre, men än är hon bara 3 och fortfarande ett litet barn helt opåverkad av nakenhet, det var bara 3 år sedan hon själv föddes -naken.       
    En dag i sänder.
  • Lufsan

Är det så att det varit okej om mamman var naken? Är det just snoppen som är det läskiga hos er? 

Detta tror jag är ett symtom på att vi i dag har en syn på mannen som ett djur som inte kan kontrollera sin lust. Sådana tankar har kommit och gått under vår historia. För hundra år sen var det kvinnan som behövde skyla sig och tuktas för att hon inte kunde kontrollera sin sexualltiet. När ska vi inse att alla män inte är odjur utan att det bara är enstaka individer som våldtar med mera. Det är inte något alla män har inom och de måste kämpa mot. Pedofili är inte vanligt direkt.

Vi är alla födda nakna. Vill min sambo sova naken bredvid vår dotter så har jag inga åsikter om de. De badar tillsammans flera gånger i veckan och då är dom båda nakna Förvånad

Nej skärpning! 

En dag i sänder.
  • Lufsan
    Johanna6 skrev 2013-11-26 19:16:42 följande:
    Jo, det är det faktiskt. Barn upptäcker sexualitet tidigt, många redan som ett-tvååringar och många barn börjar redan då utforska och onanera. De förstår mer än vi tror.
    Fast de ser inte sin mammas bröst eller pappan snopp som sexuella saker. Även om man börjar utförska betyder inte det att man vill ligga med sin pappa eller mamma. 
    En dag i sänder.
  • Lufsan
    Johanna6 skrev 2013-11-26 19:29:58 följande:
    Inte bysten kanske men könsorganen, jo. Varför tom små barn kan tycka det känns obehagligt.
    Har du någon fakta på detta eller är det bara din egen uppfattning? Även om ett barn kan förstå att en snopp är sexuellt betyder det inte att pappas snopp är sexuell för den sakens skull. 

Min pappa var naken rätt mycket hemma och jag sov med honom i sängen när jag var liten och jag har aldrig tyckt att min pappas kön är skrämmande eller sexuellt.

En dag i sänder.
  • Lufsan
    UniqueSnowflake skrev 2013-11-26 19:33:30 följande:
    The what now? Obestämd
    Ja det är faktiskt vanligt. Inget konstigt med det men det har inget med föräldrars nakenhet att göra. 
    En dag i sänder.
  • Lufsan
    hansine skrev 2013-11-26 19:46:41 följande:
    Visst,  men vad har det med saken att göra. Det går utmärkt att vara naken utan att ha sex. Det går att ha sex utan att vara naken.
    En dag i sänder.
Svar på tråden Min man sover naken!!