• Finmamma

Högt Amh värde? Hur reagerade du på sprutbehandling?

Efterlyser ngn med högt amh värde som har provat sprutor för att få ägglossning?? Har nämligen själv ett värde på 7,0 som tydligen är väldigt högt. Inväntar mens nu för att sedan ev prova sprutor, lälaren sa att hon skulle ge mig en mikroskopisk dos.

• Svar på tråden Högt Amh värde? Hur reagerade du på sprutbehandling?
  • Finmamma

Jag har också pco tror man, el pco liknande äggstockar. Jag får aldrig egen mens ej äl. Hr två barn med pergotime men vill ha ett tredje. Jag får inte forts med pergotime mer eftersom jagdenna omgångenfick en cysta på äggstocken och synstörningar som biverkning. Kan man dra slutsatsen att det går att få till en äl men att det är svårt att få 1-2 ägg och väldigt lätt att få många ägg om man höjer dosen? Nu går jag på provera 3 dagen. Sist kom inte mensen förrän 13 dagar efter avslutad kur. Gyn vill att jag kommer in när mensen kommer för att kolla så att cystan är borta och iså fall kan vi påbörja sprutbrhandling

• Finmamma

Jahaa aå du är också på provera nu!! :) spännande håller tummarna! På vilken dag brukar du börja med sprutorna och hur lång tid tar det innan det blir äl? Då kanske vi inte hinner med ett försök innan jul och nyår :((( har dem inte öppet alls? Inte ens i mellandagarna?

Svar på tråden Högt Amh värde? Hur reagerade du på sprutbehandling?