Inlägg från: finder |Visa alla inlägg
  • finder

planerar syskon i Skellefteå med omnejd

Jo förändringen av kroppen längtar jag inte till heller. Om mensen är regelbunden så är de äl kring jul..

• finder

Ägglossning kring jul om den är regelbunden. Börjat med bidrottninggele nu få se om de blir bättre

Femifamiljen skrev 2013-12-18 09:36:14 följande:
    Hur går det för er allihop? 

Här har ÄL precis passerat nu så nu är det bara att vänta och vänta och vänta....haha känns som en hel evighet!

• finder

Känningar av ägglossning och tappeb på rätt plats.. dock inget starkt äl streck och sambon åker ikväll.. får hoppas de tagit iaf.. fullgång i livmodern känns de som iaf

• finder

Ser ut som ett positivt test! Köp clearblue digitalt!

Femifamiljen skrev 2013-12-26 19:56:27 följande:
    Håller tummarna för dig!!! :) 

Här kanske kanske det är något på G... är ju som sagt på BIM-4 idag och detta test tog jag nu ikväll.... väldigt väldigt svagt och jag är rädd att det är spökstreck, det lilla lilla svaga som skymtas. Men jag ska ta ett nytt test i morgon så får vi se....

• finder
    Femifamiljen skrev 2013-12-27 11:53:31 följande:
    Det var positivt i morse också, vågar nog säga att det blir bebis om allt går som det ska :) 

Grattis!!! Håll tummarna nu om två veckor!
  • finder

Spännande! Har oregelbunden men denna månad typ son en och isf så beräknas nr 2, 7dagar efter F. Plussade med henne den 30/12

Camilla040609 skrev 2013-12-28 15:20:06 följande:
    Tog ett test i morse men det visade negativt. BIM är på mellan tisdag 31 och fredag den 3:e. Så får vänta och se om det dyker upp några symtom eller inte. Ska testa igen nästa lördag om jag lyckas hålla mig så länge!!

• finder
    Camilla040609 skrev 2013-12-28 15:20:06 följande:
    Tog ett test i morse men det visade negativt. BIM är på mellan tisdag 31 och fredag den 3:e. Så får vänta och se om det dyker upp några symtom eller inte. Ska testa igen nästa lördag om jag lyckas hålla mig så länge!!
    Hur går det för alla? bim-7 idag. Tänkte testa imorrn av ren nyfikenhet.. testade tidigt med dottern så..
  • finder

Bim idag, hade EXTREMT svaga steck - som din bild ovan ungefär men idag, inget. Ingen mens heller,,
    sj?

• finder

Kanske.. Bin+2 idag och kroppen skriker gravid men neg på test på bim.. Får tester på måndag..

Dakine skrev 2014-01-09 21:35:02 följande:
    Okej, när tog du testet? Ja, jag har aldrig fått så svaga streck förut så antar det var de här så kallade "spökstrecken".  Jag fick en blödning en dag efter, som jag antar var mensen. Men ska ta ett till test imorgon bitti bara för att kolla av säkert att det inte var något annat. 

Konstigt att det visar extremt svagt och sen inget, kanske spök då? 

• finder
    Camilla040609 skrev 2014-01-11 19:53:21 följande:
    Spännande att se hur det går för dig. Väntar du tills på tisdag med att testa eller testa du då du får hem det i brevlådan?

Testade idag, dock på dagen och riktigt neg.. Kan inte röra brösten utan att vilja gråta, brukar aldrig känna av dom annars
Svar på tråden planerar syskon i Skellefteå med omnejd