• many87

Pergotime December 2013

Hej. 
    Jag har tagit första kuren denna omgång av pergotime, körde 5 omgångar i våras. 
    Har försökt bli gravida sen 2005, har en dotter förr 2011 som blev till via ivf, innan ivf:n hkörde vi först 4 kurer med pergo sen lite uppehåll och så 4kurer till...
    jag har pco så har bara ägglossning några få gånger varje år.

Var inne på vul idag. allt såg väldigt bra ut, har svarat mycket bra på behandlingen denna månad.. =))
  • many87

Fiiaa: jag åt då 6 omgångar, men blev upppsatt på ivf kön efter 4, då jag svara väldigt dåligt.

Nu hade jag 2 på 13-14mm stora och 2 på 8-9 sen fanns de 2 mindre som hon inte brydde sig om att mäta. Så denna gång har jag svarat väldigt bra vilket också känns i magen...

Hehe vi jobbar på de

• many87

Här har vi fått till de lite, men borde vara äl i morgon enligt uträkning osv men inatt kom magsjukan på besök här så bara att hoppas att de tagit sig ändå för nu får vi inte till de något mer denna månad =/

lycka till er andra,,, =)

• many87

I morgon är de bim, ingen känsla för mens, ont i brösten vilket jag aldrig brukar ha.. hmm.

• many87

Tack Pling123 ? vi hoppas på de bästa men försöker att inte hoppas för mycket ändå. Dottern är ju ivf barn å har bara lyckats en gång med pergo å ägglossningsspruta tidigare så vågar inte tro att de tagit sig, men hade varit en perfekt julklapp ?

• many87

Jag tror jag precis +at. =-O har aldrig sett ett tydligare posetivt test.. jösses vilken överraskning...

• many87

Hehe tack Bimbo helt otroligt detta. Att man kan lyckas trots magsjukan. Men sögs ju att inget ont har något gott med sig ? bara att hoppas den lille vill stanna å överlever nu med..

Lycka till för dig. Hoppas du +ar snart

• many87
    Bimbo skrev 2013-12-28 11:23:32 följande:
    Då har jag med plusat! Mitt plus blir väl en nyårspresent :)

Stort grattis så underbart..
  • many87

Tänkte bara tacka för stödet här som jag fick i december... nu har vi fått se vår lilla skatt på ultraljud och är så lyckliga..
    lycka till alla å hoppas ni får era efterlängtade pluss snart...

Svar på tråden Pergotime December 2013