Pergotime December 2013
Hej! Jag är på cykeldag 16 och ännu inget plus på äl-sticka. Hoppas det kommer snart. Åt pergotime 5-9 dec. Hur funkar det med heminsemination fiiaa? Brukar ni få senare äl med pergotime?
Hej! Jag är på cykeldag 16 och ännu inget plus på äl-sticka. Hoppas det kommer snart. Åt pergotime 5-9 dec. Hur funkar det med heminsemination fiiaa? Brukar ni få senare äl med pergotime?
Ok fiiaa, bra alternativ om mannen har prestationsångest! Jag fick stegring på äl-test dag 17 och sedan var det svagare redan dag 18. Bara positivt en dag, jag brukar ha positivt i typ 3 dagar... Jag hade rejäla äl-smärtor i alla fall så jag hoppas att ett bra ägg släppte :) min man skulle nog genomskåda mig att jag vill ha sex så ofta helt plötsligt :-s han skulle fatta att äl var på gång, hihi.
Hoppas du får ett plus i julklapp då many87. :) Jag har bim på nyårsafton tror jag. Det är bara att hålla tummarna. Detta är vårt 17:e försök, 5:e gången med pergotime..
Grattis many87!! Världens bästa julklapp :)
Grattis bimbo! Själv fick jag mens på nyårsafton :( jag börjar bli helt besatt av syskontankarna, vet inte riktigt vad jag ska göra... Att inte tänka på det går ju inte.. Har ni några förslag?