• tolose

Pergotime December 2013

Hej.

Hoppar in här jag med. Vi har försökt få barn i drygt fyra år, två missfall bakom oss. (ett tidigt mf v5 och ett ma v17) Har konstaterad PCOS och ingen ägglossning. Är nu på dag 20 efter en dubbelkur med pergo och går som på nålar för att få veta om det tagit sig. Första försöket efter ma. 

Lycka till alla, jag håller tummarna för er!

Vid himlens port står tofflor på rad när barfota änglar går molnpromenad. <3
  • tolose

Hej igen, hoppar bara in och uppdaterar läget för att ge er andra lite hopp!

Testade idag och fick ett svagt positivt! Var inte säker själv så jag var tvungen att ropa på min man för att se hur många streck han såg, och han svarade ganska fort att han minsann också såg två. Skrattande

Vågar inte riktigt slappna av än, men då vi i alla fall ville unna oss något så köpte vi ett litet set till den (ev.) blivande babyn!

Kämpa på alla, jag håller verkligen alla tummar och tår för er!

Ni fattas mig <3
  • tolose
    Yarrow skrev 2014-01-12 01:06:19 följande:
    tolose: Grattis! Hoppas det lilla håller sig! :) Själv vågar jag inte lita på svaga streck längre, känns som om jag får svaga positiva varje månad men jag behöver kanske kolla synen.. haha
    Tack! :) OCh nej, jag vågar som sagt inte slappna av riktigt än, men har aldrig fått något streck alls tidigare (förutom innan mf och ma) så jag håller tummarna! Ska testa igen på måndag tänkte jag, då det ska vara sex veckor och se om det är starkare. :)
    Ni fattas mig... <3
  • tolose
    Yarrow skrev 2014-01-14 09:10:53 följande:

Hur gick det? När har du BIM? Jag testar alltid flera dagar innan, denna gången ska jag försöka hålla mig men det är lättare sagt än gjort. Hehe

Hehe, det gick bara bra tack! Testet uppvisade ett mycket starkare streck! Skrattande
    Jag har så otroligt oregelbunden mens, så har aldrig en aning om när den kommer. Ibland går det två veckor och iblend flera månader emellan. De bad mig därför vänta till det gått 40 dagar och testa då, men jag orkade inte riktigt hålla mig.. Oskyldig Förstår vad du menar, man vill ju veta, helst igår! :)
    Ni fattas mig... <3
Svar på tråden Pergotime December 2013