• Anonym (Cuckis!)

Kvinnor, skulle ni kunna leva i en cuckold-relation?

Jag har sett en liknande tråd riktad mot män och nu är jag nyfiken på vad kvinnor anser i frågan.

För de som inte är insatta i vad en cuckolding är så är det en relation i vilken kvinnan har sexuell frihet. Dvs hon kan ha sex med vem hon vill, när hon vill etc medan mannen i samma relation är fullt trogen sin kvinna.
    Det är kärnan i cuckolding men det finns många varianter på hur det går till och i stort sätt alla par har sitt eget diskuterade arrangemang.

Så kvinnor, skulle ni kunna leva i en sådan relation?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Kvinnor, skulle ni kunna leva i en cuckold-relation?
  • Robert 832

Det kunde gärna ha fått funnits ett "Man som är nyfiken" alternativ så man kunde se svaren.

• keron

Nä, det skulle vara helt bortkastat i vårt förhållande eftersom jag inte vill ligga alls, varken med sambon eller nån annan Tungan ute

• Cecese

Tror inte det men man ska aldrig säga aldrig. Det är inget jag själv skulle föreslå eller tända på men om killen verkligen ville det kanske jag skulle kunna överväga det efter långa diskussioner. 

• Anonym (önskar...)

Vore det bara två som påverkades så skulle jag absolut göra det... Men i och med att det finns barn med i bilden så nej tyvärr... Bor dessutom i en lite mindre stad vilket också komplicerar saker... Alternativ fyra... Har betydligt större aptit än de killar jag varit med, så för mig vore det idealt att få "köra fritt".

• Robert 832
    Anonym (önskar...) skrev 2013-11-29 23:30:47 följande:
    Vore det bara två som påverkades så skulle jag absolut göra det... Men i och med att det finns barn med i bilden så nej tyvärr... Bor dessutom i en lite mindre stad vilket också komplicerar saker... Alternativ fyra... Har betydligt större aptit än de killar jag varit med, så för mig vore det idealt att få "köra fritt".
    Det finns de som klarar av att hålla sin läggning hemlig för barnen. Inte bara inom cuckolding utan bdsm, fetischism och annat också. Varför skulle det automatiskt påverka barnen? Kan du och din man leva på det sättet utan deras vetskap och i samförstånd med varann så är det väl ingen omöjlighet?
  • Angelflower

Det skulle jag väl kunna tänka mig fast det lockar inte alls. Har det bra med min pojkvän och behöver ingen annan.

• Anonym (önskar...)

JAG skulle gärna göra det, men min karl skulle aldrig gå med på det... Skulle vilja ha två, tre till att roa mig med. Både för att få så ofta jag vill och för att få lite mer variation... "Idag drar jag till A, i morgon blir det B och på torsdag med C.."

• Lever så

Lever ju så med vissa förbehåll, det är tex jag och min man som väljer männen gemensamt och min man är inte ug som man brukar tänka.

never a failure always a lesson
  • Anonym (Cuckis!)
    Anonym (önskar...) skrev 2013-11-29 23:58:24 följande:
    JAG skulle gärna göra det, men min karl skulle aldrig gå med på det... Skulle vilja ha två, tre till att roa mig med. Både för att få så ofta jag vill och för att få lite mer variation... "Idag drar jag till A, i morgon blir det B och på torsdag med C.."
    Är du säker på det? Det finns de som blivit förvånade över vad de själva går igång på. Tänker på en annan tråd som heter nått i stil med "var otrogen, blev förvånad över mannens reaktion". Väldigt många skulle på ytan aldrig kunna tänka sig det av rädsla för vad det innebär. Är de mindre värda? Vad ska folk säga? Hur kan jag gilla det här?
    Det är en vanligare fantasi än man tror, speciellt om man ska tro resultatet av den andra tråden riktad till män.
Svar på tråden Kvinnor, skulle ni kunna leva i en cuckold-relation?