Inlägg från: Anonym (Cuckis!) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Cuckis!)

Kvinnor, skulle ni kunna leva i en cuckold-relation?

Jag har sett en liknande tråd riktad mot män och nu är jag nyfiken på vad kvinnor anser i frågan.

För de som inte är insatta i vad en cuckolding är så är det en relation i vilken kvinnan har sexuell frihet. Dvs hon kan ha sex med vem hon vill, när hon vill etc medan mannen i samma relation är fullt trogen sin kvinna.
    Det är kärnan i cuckolding men det finns många varianter på hur det går till och i stort sätt alla par har sitt eget diskuterade arrangemang.

Så kvinnor, skulle ni kunna leva i en sådan relation?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Kvinnor, skulle ni kunna leva i en cuckold-relation?
  • Anonym (Cuckis!)
    Anonym (önskar...) skrev 2013-11-29 23:58:24 följande:
    JAG skulle gärna göra det, men min karl skulle aldrig gå med på det... Skulle vilja ha två, tre till att roa mig med. Både för att få så ofta jag vill och för att få lite mer variation... "Idag drar jag till A, i morgon blir det B och på torsdag med C.."
    Är du säker på det? Det finns de som blivit förvånade över vad de själva går igång på. Tänker på en annan tråd som heter nått i stil med "var otrogen, blev förvånad över mannens reaktion". Väldigt många skulle på ytan aldrig kunna tänka sig det av rädsla för vad det innebär. Är de mindre värda? Vad ska folk säga? Hur kan jag gilla det här?
    Det är en vanligare fantasi än man tror, speciellt om man ska tro resultatet av den andra tråden riktad till män.
  • Anonym (Cuckis!)
    Tänkttill skrev 2013-11-30 00:55:35 följande:
    Absolut! Jag ser det inte som omöjligt, svårt att hitta en man som går med på det bara.
    Hotwife.se
    Cuckoldspace.net (sök på sverige)

Två sidor som kanske skulle kunna hjälpa.
  • Anonym (Cuckis!)
    Anonym (Mia) skrev 2013-12-03 09:42:58 följande:
    För att återföra diskussionen till trådens ämne så tycker jag att alla kvinnor (som vill) borde ha en cuckold man. Det bästa av båda världar. MEN det ska ske i samförstånd för bådas njutning. Puss på er.

Undrar om det finns tillräckligt många av oss för att täcka det behovet. Annars håller jag med.
  • Anonym (Cuckis!)
    Anonym (Maybeee) skrev 2014-03-03 21:16:24 följande:
    Hmm, håller på att stöta och blöta detta själv då jag fått kontakt med en kille som är just Cuckold..han känns så otroligt intressant och jag har inte känt ett sådant intresse på 4 år...men har ingen erfarenhet..dessutom är han Bisexuell. Vill gärna träffa honom men har ju aldrig tänkt på mig själv som annat än monogam.. Ser att det finns massa trådar om detta så jag får väl läsa mig till det helt enkelt...sedan är det väl inget man gör i brådrasket, det måste väl få växa fram skulle jag tro. Så svaret på din fråga är alltså: Lite osäker på vad det innebär men fine...blir jag kanonkär i en kille och han går igång på det- fine! Tror jag...hahaha

Gillar han livsstilen eller lever han den aktivt som cuckold?
Svar på tråden Kvinnor, skulle ni kunna leva i en cuckold-relation?