Inlägg från: Anonym (Mia) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Mia)

Kvinnor, skulle ni kunna leva i en cuckold-relation?

missan75 skrev 2013-11-30 08:11:28 följande:
    Nej, jag skulle inte vilja ha en man som tände på att jag låg med andra. Jag vill att min man bara vill att jag ligger med honom.

Jag tänder på att min man ger mig gåvan att få njuta hur jag vill istället för att låsa in mig.
  • Anonym (Mia)
    missan75 skrev 2013-11-30 09:15:51 följande:
    Ja, och då passar det dig. Jag går inte i gång på det, alltså passar det inte mig.

Du har helt rätt i det. Var inte kritik mot dig utan en åsikt från en person som upplever det på ett annat sätt.
  • Anonym (Mia)
    Anonym (Men) skrev 2013-11-30 09:18:34 följande:
    Men sa hon att hon kände sig inlåst eller?

Påstod jag inte att hon gjorde. Berättade hur jag upplevde min situation. På en annan not dock så är väldigt många kvinnor inlåsta av sjukligt svartsjuka män. Jag är bara glad över min situation och den frihet jag har. Jag respekterar andras val såsom varandes rätt för dem.
  • Anonym (Mia)
    Anonym (Lögn) skrev 2013-11-30 17:07:18 följande:
    Vid att: man misstänker att ens sexuella beteende är något som kan få ens barn att ta avstånd ifrån en eller att barnets vänner mobbas/tar avstånd från denne. Den stora anledningen att ta oproportionerligt stor hänsyn till sina barn är att de inte har något val, de är fast med sina föräldrar oavsett hur de känner. Vuxna barn (och andra vuxna) kan ta avstånd, tillfälligt eller permanent när de känner att de mår dåligt i en miljö eller av en specifik person.

Det var det dummaste jag hört. Vad vi har för lekar i sängkammaren har mina barn inte med att göra. Barn ska inte belastas med de vuxnas sexliv. Oavsett sort. Usch
  • Anonym (Mia)
    Anonym (Lögn) skrev 2013-12-01 10:34:08 följande:
    Det dummaste du hört? Har du läst vad du själv skriver? ;)

Ja och oavsett vilket sexliv man har tycker jag barnen ska hållas utanför. Vad vuxna gör i övrigt är upp till dem så länge alla är överens. Min moral är min och till skillnad från många andra hånar jag inte dem som har andra värderingar med okvädningsord, vilket är alltför vanligt här.
  • Anonym (Mia)
    Anonym (Äkta Hustrun) skrev 2013-12-01 18:36:17 följande:
    Väx upp! Om någon tycker du är en tönt får du väl ta det! Inte ett dugg synd om dig!

Vi som HAR växt upp kan respektera andras åsikter UTAN att kalla dem tönt.
  • Anonym (Mia)

För att återföra diskussionen till trådens ämne så tycker jag att alla kvinnor (som vill) borde ha en cuckold man. Det bästa av båda världar. MEN det ska ske i samförstånd för bådas njutning. Puss på er.

• Anonym (Mia)
    Anders 386 skrev 2013-12-03 14:12:03 följande:
    Och alla män som inte tycker att sexet hemma räcker ska förstås ha en älskarinna..  Men i samförstånd med frun förstås..

Märkligt nog är inte cuckoldläggningen lika vanlig bland kvinnor. Vet ej varför. Men annars absolut.
  • Anonym (Mia)
    Anders 386 skrev 2013-12-04 06:53:26 följande:
    Skumt det där, jag är sån själv, fantiserar om att se min fru älska med en annan man men har inget behov av att ligga med andra kvinnor. Men det har ändrat sig med åren, när jag var yngre fantiserade jag massor om andra kvinnor. Men jag tror inte min fru har behov av att ha sex med två män samtidigt? Tror hon njuter av tryggheten i vårt förhållande.

Det som är det fina tycker jag. Man kan ha både tryggheten och spänningen. ;-p
  • Anonym (Mia)
    Anonym (Kille 32 år) skrev 2013-12-04 08:13:59 följande:
    Nej jag har tänkt samma tanke. Männen är mer inne på att få se sin kvinna knulla andra män. Där får man väl säga att kvinnan får mest njutning även om att männen går igång på tanken att hon har sex med andra. Och är det så att njutningen är störst hos den som får se sin partner knulla (istället för att knulla själv) med andra så kan jag heller inte säga att jag i så stor utsträckning hört att kvinnor vill se sin man knulla med andra kvinnor. Vi verkar vara olika - varför? PS. Jag går igång på cuckold/hotwife men kommer nog inte att få praktisera det. Hade min tjej sagt att hon går igång på att jag knullar andra tjejer hade jag gärna gjort det. Jag är inte den som är den. :)

"Kvinnan får mest njutning." Skojar du. Finns ingen man, oavsett hur bra älskare han är, som kan göra det så varierat och skönt som flera män kan. Och jag har provat båda. Det blir bara mer och skönare av allt.
  • Anonym (Mia)
    Elmocco skrev 2013-12-08 16:14:08 följande:
    Eller så är det kvinnor som har en oldcuck hemma som resonerar som dig.

Så jag har inte provat både unga och gamla tror du, hahaha. Snarare de som är lite äldre som är bättre i så fall. Unghingstarna är för upptagna med att imponera på sig själva ofta.
  • Anonym (Mia)
    Elmocco skrev 2013-12-08 16:39:34 följande:
    Blev inte förvånad om man säger så, vet knappt vad cuckholding är men förstått att det är senaste flugan.

Inte särskilt nytt, men prova att Googla om du inte vet.
  • Anonym (Mia)
    lasslotegel skrev 2013-12-09 14:40:03 följande:
    Dålit insatt. visst finns det väl lite dominans med i det åxå?
    Lyder minsta vink

Det förekommer men inget måste.
Svar på tråden Kvinnor, skulle ni kunna leva i en cuckold-relation?