• Anonym (UTUA)

Snygghet är objektivt och det finns ingen plats för icke-snygga killar i världen

Snygghet är objektivt och det är vedertaget hur snygga killar ser ut. Är man inte snygg som kille är man en loser som spelar sin lott i samhället.
    Icke snygga killar hjälper samhället utveckla sig. De studerar, blir rika och lockar kvinnor med deras pengar. Men är det ett lyckligt liv?
    Å andra sidan lever de snygga killarna sitt liv genom att knulla sig förbi fittor, festar, får uppmärksamhet av kvinnor och mår allmänt bra. Vissa kanske nöjer sig med en och skaffar en flickvän men det är fortfarande bättre än munklivet som de fula och average killarna är fördömda att leva.
    Visst finns det några icke-snygga killar som kanske har en tjock plånbok eller status som lyckas få tjejer och ni pekar på det. Men varför skulle man vilja vara i ett förhållande och oroa sig för att när som helst kan hon knulla med en snygg kille bakom din rygg. Vad säger att hon inte skulle kunna göra det, när den andra killen är snyggare än dig?
    Personlighet, karisma och resten av paketet har ingen effekt på attraktionen. Ditt utseende står för hur en kvinna kommer uppfatta dig.
    Kort och gott, är du inte en snygg kille, så är du med all sannolikhet en loser. Får du inte knulla med tjejer så beror det med all sannolikhet på att du inte ser ut som Brad pitt i fight club.
    Men kvinnorna kommer alltid försöka intala dig att det är din utstrålning, personlighet som är boven i dramat.

• Svar på tråden Snygghet är objektivt och det finns ingen plats för icke-snygga killar i världen
  • Mrs VW

Oj.....

Du har ingen vidare kvinnosyn och du låter fruktansvärt bitter. Ditt problem är inte utseendet, det är djupare än så.

• Anonym (UTUA)

Nämen! Det har man ju aldrig hört från en kvinna! Att utseendet inte är problemet utan något annat!!!!!

• Anonym (Snygg tjej)

Lite fakta här som du verkar ha missat, TS.

1. Ytterst få killar är snygga. Kanske 1% av alla killar är snygga, max. Resten ser ordinära ut eller är fula. Av mina tjejkompisar som är gifta så har ingen en så kallad "snygg kille". Tycker du själv att det verkar rimligt att bara 1% av alla killar i världen får en tjej?

2. Brad Pitt är överskattad. Det är typ bara killar som tycker att han är snygg. Killar verkar i allmänhet rätt besatta av hur snygg de tycker att Brad Pitt är. Tjejer är inte så förtjusta i honom. Han är rätt gammal.

3. Tjejer är inte otrogna i större utsträckning än killar.

4. Varför killar i allmänhet är så fula och tjejer är snyggare är för att det inte har varit en stor grej med snygghet hos killar historiskt. Killar med makt och status har fått tjejer, därför har inte de snygga fått fler barn än de fula, därför är många killar fula nu. Historiskt har tjejer bara kunnat använda sitt utseende för att få en partner eftersom ingen tjej haft makt och pengar, därför har de snygga fått fler barn och nu är de flesta tjejer snygga. Så det är ert eget fel så att säga att ni inte är snygga.

5. Hur snygg en person är beror i hög grad på hur mycket energi de lägger ner på sitt utseende. Det spelar nästan ingen roll hur du ser ut från början. Med lite plastikkirurgi, tandreglering och mycket gym + snygga kläder så kan du också bli snygg. Eller vad är det hos dig som gör att du inte är snygg?

• Cogito ergo sum

Attityden är otroligt oattraktiv.

• sextiotalist

Du växer nog upp och inser hur fel du har, karisma, charm och sättet är det viktigaste hos en man. Flera av mina manliga vänner är inte snygga, om man ser det objektivt, men de har en stor charm och har aldrig haft problem med kvinnor.
    Nu respekterar jag mina vänners integritet, men jag hade kunna lägga upp bilder på män som inte är estiskt snygga, som inte heller har toppenkroppar, men jag vet att de ansetts väldigt attraktiva av oss kvinnor (och jag lovar, de har supertrevliga fruar också).

• Anonym (Snygg tjej)
    sextiotalist skrev 2013-11-30 18:05:28 följande:

Du växer nog upp och inser hur fel du har, karisma, charm och sättet är det viktigaste hos en man. Flera av mina manliga vänner är inte snygga, om man ser det objektivt, men de har en stor charm och har aldrig haft problem med kvinnor.
    Nu respekterar jag mina vänners integritet, men jag hade kunna lägga upp bilder på män som inte är estiskt snygga, som inte heller har toppenkroppar, men jag vet att de ansetts väldigt attraktiva av oss kvinnor (och jag lovar, de har supertrevliga fruar också).

Lägg upp bilder av fula kändiskillar som får tjejer kanske? Och som är attraktiva? Där gör det ju inget med integriteten.
  • LinneaJosie

Jahapp. Så vad ska du roa dig med då, TS, om knulla är kört? Får jag föreslå flugbindning?

• sötare

Vilken tur att vi alla här i världen har olika smak när det gäller snygghet och vad som är attraktivt. Jag tycker varken Bill Gates Donald Trump (stavning) eller Brad Pitt är snygga men ändå är de framgångsrika. 

• Anonym (UTUA)
    sötare skrev 2013-11-30 18:17:29 följande:
    Vilken tur att vi alla här i världen har olika smak när det gäller snygghet och vad som är attraktivt. Jag tycker varken Bill Gates Donald Trump (stavning) eller Brad Pitt är snygga men ändå är de framgångsrika. 

Bill gates blev framgångsrik pga att han kom på windows.

brad pitt blev framgångsrik pga att han blev skådespelare, vilket han blev tack vare hans utseende. Brad pitt är gammal nu, men när han var ung var hans utseende fantastiskt.
  • Med Lem
    Anonym (UTUA) skrev 2013-11-30 18:27:29 följande:

Bill gates blev framgångsrik pga att han kom på windows.
    Men det gjorde han inte. Sorry.

Han hittade en liten källarfirma i Seattle som hade utvecklat ett slags fönstersystem som kunde installeras under DOS.

Den firman köpte han, och det blev första windowssystemet när gubbarna på den firman integrerade DOS och sitt eget windows. Sen slängde han ut dom.

Dos var han delvis uppfinnare till; dom var, vad jag minns tre stycken.

Det Gates var bäst på var att ta betalt.
Svar på tråden Snygghet är objektivt och det finns ingen plats för icke-snygga killar i världen