• Anonym (UTUA)

Snygghet är objektivt och det finns ingen plats för icke-snygga killar i världen

Snygghet är objektivt och det är vedertaget hur snygga killar ser ut. Är man inte snygg som kille är man en loser som spelar sin lott i samhället.
    Icke snygga killar hjälper samhället utveckla sig. De studerar, blir rika och lockar kvinnor med deras pengar. Men är det ett lyckligt liv?
    Å andra sidan lever de snygga killarna sitt liv genom att knulla sig förbi fittor, festar, får uppmärksamhet av kvinnor och mår allmänt bra. Vissa kanske nöjer sig med en och skaffar en flickvän men det är fortfarande bättre än munklivet som de fula och average killarna är fördömda att leva.
    Visst finns det några icke-snygga killar som kanske har en tjock plånbok eller status som lyckas få tjejer och ni pekar på det. Men varför skulle man vilja vara i ett förhållande och oroa sig för att när som helst kan hon knulla med en snygg kille bakom din rygg. Vad säger att hon inte skulle kunna göra det, när den andra killen är snyggare än dig?
    Personlighet, karisma och resten av paketet har ingen effekt på attraktionen. Ditt utseende står för hur en kvinna kommer uppfatta dig.
    Kort och gott, är du inte en snygg kille, så är du med all sannolikhet en loser. Får du inte knulla med tjejer så beror det med all sannolikhet på att du inte ser ut som Brad pitt i fight club.
    Men kvinnorna kommer alltid försöka intala dig att det är din utstrålning, personlighet som är boven i dramat.

• Svar på tråden Snygghet är objektivt och det finns ingen plats för icke-snygga killar i världen
  • Anonym (Snygg tjej)
    Anonym (UTUA) skrev 2013-11-30 20:45:47 följande:

Om du menar med "kämpa" att ta sig ut på uteställen så ja, även snygga killar får kämpa. Men i övrigt behöver de inte göra något annat för att få knulla.
    De måste fortfarande stöta på tjejer. Inte så många tjejer ligger med någon de träffar på uteställe eftersom man aldrig vet vem som kan vara en galning, oavsett hur snygg han är. Det har man fått inpräntat i huvudet, speciellt om man är en snygg tjej. Och snygga tjejer är vana vid att killar i mängder stöter på dem så att de kan välja ut en utan att anstränga sig.

Så är du en snygg kille måste du ändå stöta på en snygg tjej, och sedan bevisa att du inte är en galning för att få ligga. Det är inte lätt alltså. Jag har dissat flera killar som är betydligt snyggare än Brad Pitt för att de betett sig skumt, varit för fulla eller att jag har sett dem stöta på andra tjejer också. Man vill ju känna sig speciell liksom. Så tyvärr, de har det inte lätt heller. Lättare än en ful kille förstås, men inte så att de inte behöver göra nåt.

Sedan om du vill vara en snygg kille, varför fixar du inte till dig då och blir snygg? Så svårt är det inte. Vad är fel på dig?
  • Anonym (Liza)

Visst är det viktigt med attraktion. En del av attraktionen är ansikte, kropp, leende, ögon, osv. En del är humor, intelligens, utstrålning.

En del, som är lättare att göra nåt åt, är så enkelt som snygga kläder och frisyr, personlig stil.

• missan75

Vilket djävla bullshit. Alltså, jag har inte läst något så dumt.

• Movit
    missan75 skrev 2013-11-30 21:22:38 följande:
    Vilket djävla bullshit. Alltså, jag har inte läst något så dumt.
  • Anonym (g)

Ted Bundy ansågs ganska snygg, David Koresch också galningar var de båda två.
    Jag är ganska så säker på att du Ts inte uppfattas som speciellt behaglig IRL när du har så mycket ilska inom dig, tror nästan att det syns hur avundsjuk du är när du ser killar som lyckas.

• Anonym (Snygg tjej)

Brad är inte heller så snygg när han är på dåligt humör, TS. Jag skulle då inte ligga med den där.

• Anonym (UTUA)

Är du efterbliven snyggtjej?^ Vi pratar normal omständigheter där enda skillnaden mellan personerna är ansiktet.

Och för övrigt skulle du visst dra över Brad

• Anonym (Liza)
    Anonym (UTUA) skrev 2013-11-30 22:14:37 följande:
    Är du efterbliven snyggtjej?^ Vi pratar normal omständigheter där enda skillnaden mellan personerna är ansiktet.

Och för övrigt skulle du visst dra över Brad

"Normala omständigheter" där man kan välja mellan två exakt lika trevliga, smarta och roliga killar med likadana kroppar och det enda som skiljer är ansiktet? Ja i det jättenormala läget väljer jag det snyggaste ansiktet. Men är det en vanlig situation?

Jag tror det där "spontana "är du efterbliven?" visar orsaken till varför du inte får ligga, mer än hur ditt ansikte ser ut.
  • Anonym (Per)

Snygg eller inte, men tjejer vill helst ha alfa-hanen. Kolla i ett killgäng vem som dominera och då kan du se vem som får den snygga tjejen. 

• Alfred811

Problemet många gånger är att män tänker som män om tjejer. Män tänder i en helt annan utsträckning än tjejer på utseende - oavsett hur jämlika vi vill vara. Med åren blir dock utseendet generellt sett mindre betydelsefullt även för män och det varierar mycket från individ till individ hos båda könen, men skillnaden är ändå uppenbar.

Misstaget du gör och som jag gjorde är att vi tror att tjejer oftast tänder på samma sätt som du och jag och många andra män som tänder på ett åtråvärt utseende - så är det inte. Inte i verkligheten iaf.

Jag har haft sex med fantastiskt snygga och attraktiva tjejer - efter att jag förstod att tjejer generellt tänder annorlunda än män. Det blev en skön release när jag insåg det och när jag förstod vad de tände på hos mig som man så blev det så mycket enklare. Jag slappnade av och tjejerna började dyka upp.

Svar på tråden Snygghet är objektivt och det finns ingen plats för icke-snygga killar i världen