Inlägg från: MuppinCowboy |Visa alla inlägg
  • MuppinCowboy

TA - Troll Anonymous

Haskel skrev 2013-12-06 20:04:10 följande:
    Jag tror inte ett dugg på den här TS:en.

Ha en trevlig fredagskvällFlörtSkål 
    Vaaaa jag försöker bara tillhandahålla en trevlig lokal för våra troll Skrattande

• MuppinCowboy
    Anonym skrev 2013-12-06 20:06:51 följande:
    Kan ju säga att han som låg med Fsk fröken och blev ihop är troll.
    Nu börjar det bli intressant!

Mer!!! Skrattande
  • MuppinCowboy

Din otäckingen försöker du göra mig till ett troll FörvånadSkrattandeTungan ute

Allvarligt talat så har jag aldrig trollat i hela mitt liv, men pinsamt nog inser jag att jag med all säkerhet fallit offer för troll Skäms Så mycket för tron på min egen förträfflighet Skrattande

Däremot så startade jag den här tråden för att göra narr av trollen men nu finner jag mig själv faktiskt intresserad av att veta varför (och vilka trådar nyfiken som jag är Skrattande)

• MuppinCowboy
    Anonym (MrsPänn) skrev 2013-12-06 20:46:57 följande:
    är du MrsPenn?
    Jag var tvungen att googla MrsPenn Skrattande  så svaret är Nej.

• MuppinCowboy
    Anonym (rå) skrev 2013-12-06 20:17:45 följande:
    Kommer ni ihåg hon som trodde att hon hade blivit såld till utomjordingar av sina föräldrar?
    Det där låter för bra för att vara sann Skrattande Vet inte om jag skulle vara så godtrogen Obestämd Skrattande
  • MuppinCowboy
    Haskel skrev 2013-12-06 21:17:26 följande:
    Det lite roliga var att jag själv läste några trådar, där samtliga TS blev anklagade för TROLL, de flesta var det säkert också.

Jag blev ganska trött på dessa ständiga TROLL och anklagelser, och tänkte just tanken att skapa någon typ av tråd för dessa människor som har tråkigt på fredagskvällen. Den första tråden jag sedan ser, är den härFlört.
    Great mind thinks alike Skrattande
  • MuppinCowboy

Nu har det blivit alldeles för många slarviga stavfel i tråden av mig, jag borde trolla mig själv in i skamvrån Skäms

Ber alla ignorera alla min slarvfel som går att finnas här och där..

• MuppinCowboy

Finns det SM i trolltrådar i era kretsar?
    Ger ni utmärkelser precis som porrbranchen har sina fejk-oscars? Skrattande

Själv skulle jag ge högsta betyget till trådarna med lite humor i, som ger skratt istället för kräkkänslor

• MuppinCowboy
    SupersurasunkSara skrev 2013-12-06 22:21:53 följande:

Hmm, verkar vara massor med trolltrådar i omlopp nu, blev trollen här inne inspirerade månne?

Nu visar dem sina ansikten

Skrattande

(Måste också fråga - ANOF, ser det ordet/namnet dyka upp ibland.
    Troll/legendar/ord för trolltrådar? Som ny har man ingen aning så utbilda oss gröngölingar Skrattande)

• MuppinCowboy
    SupersurasunkSara skrev 2013-12-07 09:53:52 följande:
    Japs! Thats me! Fast jag är hemma så dit kan jag inte gå. 

ANOF är  inte bara en trollegend, hon/han är TROLLET över alla troll. Underbara trådar om svanar och skottkärror, om diskriminering på badhus osv. Fantastisk helt enkelt

Svanar och skottkärror? haha ha ja det låter ju onekligen formidabelt Skrattande

Min personliga åsikt är att trollande ibland rolig, men också tyvärr ofta väldigt osmakligt

Trollande hör inte hemma i ett 'Känsligt Forum' det är att behandla dem som verkligen har problem respektlöst, så varför inte bara trolla i andra delar på FL forum - Det är detta som är baksidan med att man får vara anonym, å ena sidan behöver de som skriver om mer eller mindre allvarliga saker det medan de som bara trollar eller hånar inte behöver det.

Jag har mer emot hånfulla kommentarer från både anonyma och icke anonyma än från Troll
Svar på tråden TA - Troll Anonymous