• Dr Mupp

Multitech vs TwoWay

Margaux skrev 2013-12-07 13:53:35 följande:
    Hur är det relevant? Att stolen är lagom är väl en självklarhet?
    Klart det är viktigt när du står där med en fyraåring som ryms i den ena stolen men inte i den andra. 
    Rational arguments don?t usually work on religious people. Otherwise there would be no religious people.? - Gregory House, M.D
  • Dr Mupp
    Margaux skrev 2013-12-07 14:38:47 följande:
    Jo men Ts har en 2,5 åring. Och frågade om det var värt att köpa en Multi-Tech. Enligt mig är det det. Ska man tänka som du kan vi ju bara ta bort alla andra stolar från marknaden med motiveringen att barn växer och Two-way är störst.
    Den är inte störst bilbarnztolar.se/2013/01/21/britax-two-way-ar-inte-den-rymligaste-stolen/
    Rational arguments don?t usually work on religious people. Otherwise there would be no religious people.? - Gregory House, M.D
  • Dr Mupp
    Sisisisi skrev 2013-12-07 17:05:57 följande:

Fast det där stämmer tyvärr inte. Hon kuddade upp barnet och gissade vilken han skulle växa ur först. Min unge har växt ur stolarna på riktigt och jag vet att Twoway är störst. Men det skiljer inte mycket. Jag hade tänkt byta till Twoway när belogic och multitech var urvuxna, men det var så liten skillnad så vi bytte till bältesstol då.
    Jag har en Two-way och vet att den räcker länge. De andra har jag inte testat så dem kan jag inte säga så mycket om. 
Svar på tråden Multitech vs TwoWay