• Anonym (Förbannad)

Paul Walker

Alltså jag kan inte släppa att han är död. Fattar inte vad det är för fel på mig! Jag har alltid gillat honom som skådis men vad fan. . . Har blivit så illa berörd av han och hans vän dödskrasch. Där är en film som det ser ut som en människa bland vraket som typ segnar ner, bilen tog eld efter 1 min, varför gjorde ingen något? 1 min kan man göra rätt mycket på, varför filmar man? Varför springer man inte fram och försöker dra ut dem? Och om det nu var tex paul i filmen så såg det faktiskt ut som han stod upp, det borde ju varit ännu enklare att dra ut honom. Det sitter i mitt huvud vet att jag inget kan göra men ändå går jag hela tiden och tänker och önskar att det aldrig skulle ha hänt. Och det är ju inte bara det här som påverkar mig utan det är ju alla olyckor, naturkatastrofer osv. Fan mår ju så dåligt av det. Hur ska jag få ut det här ur mitt system? Måste också skriva att jag kan inte fatta att ingen har nämnt något om att paul och hans flickvän träffades bär hon var 16år och han 33år. Det är anmärkningsvärt, var är alla moraltanter nu då?

• Svar på tråden Paul Walker
  • Anonym (cc)

För att man själv inte vill dö genom att kasta sig in en brinnande bil?

Inte särskilt troligt att det är han som står upp, vem står blixt stilla i flammor i flera sekunder?

• Anonym (tragiskt)

Finns inte mycket någon annan kan göra när en bil brinner som den gjorde. Det är en mycket tragisk olycka.

• Anonym (Äh)

Tja', han var ju kändis. Då bryr sig inte folk att hans flickvän var ung, eller att de körde alldeles för fort och riskerade sina egna och andras liv. Männisor är ju hycklare, så är det.

• Anonym (Förbannad)

Nej men du menar alltså att du inte ens skulle försökt? Bilen brann ju inte. Det ser ju ut som han rör på sig, och hur klar i skallen är man efter en krock? Han kanske försökte få ut sin vän. När jag hörde om det så var det första jag sa att hoppas dem dog direkt för fy fan att dö på det viset, enligt obduktion levde han efter kraschen och man är inte säker att han satt kvar i sitt säte. Ja jag skulle då inte bara stå och glo.

• Anonym (Förbannad)

Nej jag bryr mig inte hur gammal flickvännen var. Men här på fl har man ju läst om 16 åringar som är tillsammans med äldre och då svarar alla att de blir utnyttjade. Bilen brann inte förräns efter 1 min, där var bilar som stannade direkt vid kraschen men ingen gjorde något.

• Anonym (Äh)

Förstod du inte det där med att kändisar blir särbehandlade? Flört

• hallontroll

Vem säger att ingen har försökt? Hans kompis försökte få ut honom , men han släpades bort . Han fick brännskador på armarna. "This is the heroic friend of Paul Walker who desperately tried to battle scorching hot flames to save the actor and driver Roger Rodas in the moments after their horrific car crash. Newt Wimer raced to the scene and made a desperate attempt to pull Walker from the burning Porsche GT that had smashed into a steel pole seconds earlier. He actually burnt his arms in the rescue attempt and was so determined to save Walker he allegedly hit a firefighter who was trying to restrain him and had to be detained by police officers for his own protection." www.dailymail.co.uk/news/article-2519486/Paul-Walker-Revealed-heroic-stuntman-risked-life-try-save-actor-best-friend-fireball-car-crash.html

• Anonym (Caroline)

Jag förstår precis vad du menar! Jag har av någon anledning också blivit väldigt berörd av hans tragiska bortgång.

Såg precis filmklippet och ja jag håller med, det ser faktiskt ut som om någon försöker ta sig ut genom ett fönster på bilen....

• w3s

Vilket filmklipp är det ni pratar om? Någon som har en länk kanske?

• Anonym (tragiskt)
    w3s skrev 2013-12-07 00:00:05 följande:
    Vilket filmklipp är det ni pratar om? Någon som har en länk kanske?
Svar på tråden Paul Walker