• Anonym (Förbannad)

Paul Walker

Alltså jag kan inte släppa att han är död. Fattar inte vad det är för fel på mig! Jag har alltid gillat honom som skådis men vad fan. . . Har blivit så illa berörd av han och hans vän dödskrasch. Där är en film som det ser ut som en människa bland vraket som typ segnar ner, bilen tog eld efter 1 min, varför gjorde ingen något? 1 min kan man göra rätt mycket på, varför filmar man? Varför springer man inte fram och försöker dra ut dem? Och om det nu var tex paul i filmen så såg det faktiskt ut som han stod upp, det borde ju varit ännu enklare att dra ut honom. Det sitter i mitt huvud vet att jag inget kan göra men ändå går jag hela tiden och tänker och önskar att det aldrig skulle ha hänt. Och det är ju inte bara det här som påverkar mig utan det är ju alla olyckor, naturkatastrofer osv. Fan mår ju så dåligt av det. Hur ska jag få ut det här ur mitt system? Måste också skriva att jag kan inte fatta att ingen har nämnt något om att paul och hans flickvän träffades bär hon var 16år och han 33år. Det är anmärkningsvärt, var är alla moraltanter nu då?

• Svar på tråden Paul Walker
  • Anonym (Förbannad)

www.aftonbladet.se/nojesbladet/article17965651.ab,

Ok har missat det med vännerna, har bara läst att de blev stoppade av polis, men vad jag förstod så var det andra bilar i direkt anslutning till olyckan som inte gjorde något, och bilen började ju inte brinna förräns efter 1 min. Det är fruktansvärt tragiskt. Som sagt det berörde mig otroligt mycket och har svårt att sluta tänka på det.

• Anonym (Äh)

Ibland är det bättre att stanna och kalla på hjälp än att springa fram till en brinnande bil. Det är inte helt ofarligt ifall bränsletanken exploderar, t.ex. Man överlever för övrigt inte särskilt länge om det brinner i kupén, så dramatisera inte det hela så otroligt.

Var i klippet ser ni någon som försöker ta sig ut?

• w3s

Ingen som har någon annan källa än aftonbladet? Vägrar ge den blaskan en enda sidvisning.

• Anonym (Caroline)

Jag var inne på någon sida som hette TMZ tror jag. Googla det så slipper du blaskan;)

• w3s
    Anonym (Caroline) skrev 2013-12-07 13:14:39 följande:
    Jag var inne på någon sida som hette TMZ tror jag. Googla det så slipper du blaskan;)

Jag har googlat på allt möjligt, får ändå inte fram en film på själva olyckan, bara bärgningen efteråt :/
  • Anonym (HALELUJA)

Mitt första respons var YES, vi slipper fast and furius 8765776

• Anonym (k)

1 minut är inte så lång tid, samt så var nog alla lite i chock där. De trodde nog inte att bilen skulle börja brinna.

• Anonym (.)

Givetvis är det sorgligt när unga människor dör, men man kan väl knappast klandra någon för att inte vilja riskera livet för en främling? Dessutom känns det överlag som att folk får skylla sig själva om det händer något när de utmanar ödet, vilket de säkert gjorde när det ville åka en vända med en snabb sportbil.

Svar på tråden Paul Walker