• w3s

Paul Walker

Vilket filmklipp är det ni pratar om? Någon som har en länk kanske?

• w3s

Ingen som har någon annan källa än aftonbladet? Vägrar ge den blaskan en enda sidvisning.

• w3s
    Anonym (Caroline) skrev 2013-12-07 13:14:39 följande:
    Jag var inne på någon sida som hette TMZ tror jag. Googla det så slipper du blaskan;)

Jag har googlat på allt möjligt, får ändå inte fram en film på själva olyckan, bara bärgningen efteråt :/
  • w3s
    Anonym (?????) skrev 2013-12-07 20:08:53 följande:
    Vem var Paul Walker?

Hahahahahahahaha nu var du rolig.
  • w3s
    mikipiki skrev 2013-12-07 21:41:00 följande:
    Anonym (förbannad) - Precis, det hade varit DIN reaktion, men som du själv nämner reagerar alla olika i såna här situationer. Jag tror inte det fanns något någon kunde göra och även om han hade blivit räddad ur bilen så hade hans liv aldrig varit detsamma igen med eftersom han troligtvis hade varit brännskadad. Där kan man ju också fråga sig själv om han ens hade haft ett värdigt liv framför sig eftersom han levt på sitt utseende hela sitt liv?

Jag har ju hellre en sönderbränd kropp och lever än en hel kropp och är död, de säger väl sig självt.

Mitt ex pappa brann inne i en gasolpipeline när han jobbade som svetsare, röret small av och han flög ut genom hålet med en helt sönderbränd kropp. Det ända man ser på han nu är att han är lite skrynkligare än andra och får inget hår, och han låg nästan ett år på sjukhus. Men han lever ju iallafall.
Svar på tråden Paul Walker