Paul Walker
Anonym (Förbannad) skrev 2013-12-07 20:28:23 följande:
Paul Walker var en skådespelare, www.thenewstribe.com/2013/12/01/paul-walker-dead-few-recent-quotes-by-paul-walker/. Men det är ju just det, känns overkligt. Och det är ju det att jag tycker han var en så fin och god människa. Inte såg man honom i pressen hela tiden som andra skådisar. Och det är ju just det jag undrar, varför gjorde inte idioterna som filmade något? Tycker det verkar vara så mycket oklarheter. Den ene vännen slog ner en polis på väg till bilen, om poliser var där före varför gjorde man inget? Där borde ju funnits någon mer som kunde försökt. Alla är vi olika. När jag var med i en krock som var på väg att gå riktigt riktigt illa så var jag totalt tyst och lugn, kollade bakom och runt mig för att se om någon skulle köra in på min sida, vännen satt bredvid och skrek och kunde inte fatta varför jag var tyst. Så funkar jag, jag blir lugn och försöker se klart och samla mig, skulle därför inte tvekat en sekund att försöka hjälpa, inte fan hade jag stått med kameran i näven.När min pappa frontalkrockade med en dåre som kom körandes i full fräs i fel färdriktning reagerade han med gå fram till föraren i den andra bilen och vråla "kom ut din jävla idiot så ska jag slå dig på käften!". Den mannen låg fastklämd och avsvimmad i sin bil. När pappa insåg det började han plocka upp all packning som for ur bilen vid krocken. Rationellt beteende? Icke. Men han var i chock, då reagerar man inte alltid som man ska.