Inlägg från: Petrol |Visa alla inlägg
  • Petrol

Smör vs Margarin

Beror lite på ekonomin, känner egentligen ingen direkt skillnad när jag bakar om jag ska vara helt ärlig. En del annan matlagning är jag dock mer kompromisslös  på där jag tycker att margarin/smör faktiskt gör någon större skillnad.

• Petrol
    Amie77 skrev 2013-12-07 14:01:35 följande:
    JoBa: Äh, lite krav kan man ju ha på sina medskribenter!! Glad (Men självklart har du rätt. Reagerade dock mest på "vem fan" som att folk som väljer att äta margarin är idioter. För mig som i 19 år växte upp med det hemma så är det helt enkelt så att jag [inte alla] vänjer sig vid den smaken och det är den man vill ha... Då vill man ju inte bli idiotstämplad som en "vem fan".)

Inser att eftersom detta är FL så är det nu stor risk att någon kommer att ge exempel på att "JAG åt BARA margarin i mitt hem tills jag var 25 och JAG har gått över till SMÖR så jo du är en idiot"-inlägg. Väntar med spänning. Eller så är det så att denna diskussion inte får folk att dra igång så, men inget förvånar mig på FL längre.
    Det handlar om mat, och det handlar om något som kan tolkas som rätt eller fel, det är helt klart bara en tidsfråga innan du kan känna dig till freds gissar jag:)
Svar på tråden Smör vs Margarin