Pilsk
Efter min förlossning kunde jag och min sambo knappt ha penetrerande sex överhuvudtaget. Det gjorde väldigt ont och glidmedel fungerade inte. Fick efter många om och men komma in på kvinnokliniken där de upptäckte att det hade blivit en hård hudflik efter att jag blivit sydd. Läkaren tog bort den och sen kunde vi prova igen efter två veckor. Då ville jag inte alls, kände inget behov av sex. Men testade ändå för sambons skull, då gick det bättre (med ett annat glidmedel också).
Nu är jag typ konstant upphetsad. Så här var det inte innan! Jag kan typ inte låta bli att tänka på sex, när vi kan ha det nästa gång och hur.
Jag blir sugen på att testa saker jag aldrig velat testa tidigare! Det är lite jobbigt då jag inte riktgt vill prata med sambon om detta, vill inte att han ska tro att jag blivit knäpp! Haha.
Jag blir nästan rädd för mig själv. Vanligtvis har vi ganska lugnt "vanligt" sex, typ missionären, rida.
Nu funderar jag t.o.m. på analsex :/
Jag är sugen på att testa ha sex offentligt typ en toalett, helt ärligt, just nu är jag sugen på det mesta! Och det känns helt stört!
Någon annan som blivit så här?