• Anonym (Erica)

Pilsk

Efter min förlossning kunde jag och min sambo knappt ha penetrerande sex överhuvudtaget. Det gjorde väldigt ont och glidmedel fungerade inte. Fick efter många om och men komma in på kvinnokliniken där de upptäckte att det hade blivit en hård hudflik efter att jag blivit sydd. Läkaren tog bort den och sen kunde vi prova igen efter två veckor. Då ville jag inte alls, kände inget behov av sex. Men testade ändå för sambons skull, då gick det bättre (med ett annat glidmedel också).
    Nu är jag typ konstant upphetsad. Så här var det inte innan! Jag kan typ inte låta bli att tänka på sex, när vi kan ha det nästa gång och hur.
    Jag blir sugen på att testa saker jag aldrig velat testa tidigare! Det är lite jobbigt då jag inte riktgt vill prata med sambon om detta, vill inte att han ska tro att jag blivit knäpp! Haha.

Jag blir nästan rädd för mig själv. Vanligtvis har vi ganska lugnt "vanligt" sex, typ missionären, rida.
    Nu funderar jag t.o.m. på analsex :/
    Jag är sugen på att testa ha sex offentligt typ en toalett, helt ärligt, just nu är jag sugen på det mesta! Och det känns helt stört!

Någon annan som blivit så här?

• Svar på tråden Pilsk
  • carlf

klart du ska våga med din kille. du behöver inte prata med han om han är med på det. är han med på dina handlingar så är det inga problem, dra dina fantasier lite längre hela tiden, ja till slut kanske ni har enormt härlig sex i enoffentlig glas hiss mot rutan, ja vem vet hur långt du och han kommer att gå;)

• Anonym (Erica)

Hm, just det scenariot tvivlar jag på!

Det jobbigaste är ju att jag får såna skuldkänslor! Över att vara upphetsad!

Det kanske låter som att det inte är ett problem men för mig är det ett! :(

Jag skäms och sen har vi varit ett par så länge att det känns konstigt om jag säger detta nu!

Sen tänker jag att om vi har tex, analsex så kanske han förväntar sig det och tänk om detta försvinner? :/

• carlf
    Anonym (Erica) skrev 2013-12-07 13:35:42 följande:

Jag skäms och sen har vi varit ett par så länge att det känns konstigt om jag säger detta nu!

Sen tänker jag att om vi har tex, analsex så kanske han förväntar sig det och tänk om detta försvinner? :/
    Men tror du inte han blir glad över att veta att du går o tänker på sex hela tiden? det är klart;)

• Anonym (Erica)

Kanske, men samtidigt har han ju velat vara med mig i 9 år hittills utan att klaga haha!

• carlf
    Anonym (Erica) skrev 2013-12-07 14:14:16 följande:
    Kanske, men samtidigt har han ju velat vara med mig i 9 år hittills utan att klaga haha!
    Ja men nu vill du få mer utlopp och kommer garanterat att få det ihop med han bara du visar och kanske inte visar allt på en gång.
     skicka lite porriga sms precis innan ni ska träffas, typ när han är på jobb. möt han i hallen, ja var lite spontana
  • Anonym (gört i kväll)
    Anonym (Erica) skrev 2013-12-07 13:35:42 följande:

Halloj !  Är du sugen på analsex så prova ska du seGlad Du kommer vara såld på detFlört  Kan ta några gånger men sen så kommer det vara så skööönt !  Mycke glid o fingrande först senett försiktigt inträngande! Lycka till bara o värma upp nuFlört   
  • Anonym (Erica)

Lite svårt att vara spontan med småbarn men ;)

Jag vet bara inte hur jag ska göra riktgt. Haha vågade iaf säga att jag ville köpa batterier till vibratorn som legat och samlat damm ett tag ;)

Men hur säger man? "Älsklig, jag är konstant kåt"????

• Balrog
    Anonym (Erica) skrev 2013-12-07 21:25:14 följande:
    Lite svårt att vara spontan med småbarn men ;)
    Jag vet bara inte hur jag ska göra riktgt. Haha vågade iaf säga att jag ville köpa batterier till vibratorn som legat och samlat damm ett tag ;)
    Men hur säger man? "Älsklig, jag är konstant kåt"????
    Ja, typ så =)...nä, men prata om det är ju en bra start ändå. Tror du han hade hängt på så att säga?
  • Anonym (Erica)

Ja han kanske är på. Tror nästan det. Men det är svårt att prata om. Jag är normalt sett en väldigt pryd tjej, pratar inte mycket om sex egentligen. Gillar sex, men pratar inte om det!

Kommer inte testa ikväll, men om/när det blir. Är det något jag bör tänka på innan?

• Balrog
    Anonym (Erica) skrev 2013-12-07 21:52:45 följande:
    Ja han kanske är på. Tror nästan det. Men det är svårt att prata om. Jag är normalt sett en väldigt pryd tjej, pratar inte mycket om sex egentligen. Gillar sex, men pratar inte om det!

Kommer inte testa ikväll, men om/när det blir. Är det något jag bör tänka på innan?
    Försök få bukt med det pryda och kanske även det blyga...om du känner att det hindrar dig och om du vill det...kanske inte så lätt, men sex är ju hur naturligt som helst eg!?...blir ju lite enklare att prata om det om man pratar om det =)...förslagsvis pratar ni om det när ni inte ligger i sängen eller innan du tänkt att ni "skall" ha sex om du är med på vad jag menar.
  • villbusa
    Anonym (Erica) skrev 2013-12-07 21:25:14 följande:
    Lite svårt att vara spontan med småbarn men ;) Jag vet bara inte hur jag ska göra riktgt. Haha vågade iaf säga att jag ville köpa batterier till vibratorn som legat och samlat damm ett tag ;) Men hur säger man? "Älsklig, jag är konstant kåt"????

Ja precis så säger man! Kommunikation o ärlighet gör ofta relatiioner bättre o längre.....
  • en blind vän

Ett förhållande utvecklar sig hela tiden. Du försöker att stoppa den utvecklingen. Ditt förhållande kommer att dö om du inte slutar att skämmas för din man att du har blivit en riktig kvinna som har fått ett barn med allt vad det innebär.
    En trevlig bieffekt är tydligen att du har blivit pilsk. Önskar dig och din man all lycka.

• Anonym (Erica)

Det är verkligen svårt då jag uppfostrats på det sättet, sex ska man inte prata om och inte ha för att det är skönt :/ Har försökt "hinta" senaste dagarna om hur kåt jag är, och det har ju blivit att vi haft sex men jag vill "mer", alltså ja, haha snuskigare. Hittade på en hemsida sexleksaker typ olika saker i en box, tyvärr var den slut i lager, någon som sett något liknande nånstans?

• Anonym (gört i kväll)
    Anonym (Erica) skrev 2013-12-09 21:58:26 följande:
    Det är verkligen svårt då jag uppfostrats på det sättet, sex ska man inte prata om och inte ha för att det är skönt :/ Har försökt "hinta" senaste dagarna om hur kåt jag är, och det har ju blivit att vi haft sex men jag vill "mer", alltså ja, haha snuskigare. Hittade på en hemsida sexleksaker typ olika saker i en box, tyvärr var den slut i lager, någon som sett något liknande nånstans?
    Du har inte börjat o känna efter än i analen! Hur skönt o upphetsande det är? Prova själv först så behöver du inte känna nån press om du inte tycker det känns braFlört
Svar på tråden Pilsk