• carlf

Pilsk

klart du ska våga med din kille. du behöver inte prata med han om han är med på det. är han med på dina handlingar så är det inga problem, dra dina fantasier lite längre hela tiden, ja till slut kanske ni har enormt härlig sex i enoffentlig glas hiss mot rutan, ja vem vet hur långt du och han kommer att gå;)

• carlf
    Anonym (Erica) skrev 2013-12-07 13:35:42 följande:
    Hm, just det scenariot tvivlar jag på!

Det jobbigaste är ju att jag får såna skuldkänslor! Över att vara upphetsad!
    Det kanske låter som att det inte är ett problem men för mig är det ett! :(
    Jag skäms och sen har vi varit ett par så länge att det känns konstigt om jag säger detta nu!

Sen tänker jag att om vi har tex, analsex så kanske han förväntar sig det och tänk om detta försvinner? :/
    Men tror du inte han blir glad över att veta att du går o tänker på sex hela tiden? det är klart;)

• carlf
    Anonym (Erica) skrev 2013-12-07 14:14:16 följande:
    Kanske, men samtidigt har han ju velat vara med mig i 9 år hittills utan att klaga haha!
    Ja men nu vill du få mer utlopp och kommer garanterat att få det ihop med han bara du visar och kanske inte visar allt på en gång.
     skicka lite porriga sms precis innan ni ska träffas, typ när han är på jobb. möt han i hallen, ja var lite spontana
Svar på tråden Pilsk