Inlägg från: Anonym (Erica) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Erica)

Pilsk

Efter min förlossning kunde jag och min sambo knappt ha penetrerande sex överhuvudtaget. Det gjorde väldigt ont och glidmedel fungerade inte. Fick efter många om och men komma in på kvinnokliniken där de upptäckte att det hade blivit en hård hudflik efter att jag blivit sydd. Läkaren tog bort den och sen kunde vi prova igen efter två veckor. Då ville jag inte alls, kände inget behov av sex. Men testade ändå för sambons skull, då gick det bättre (med ett annat glidmedel också).
    Nu är jag typ konstant upphetsad. Så här var det inte innan! Jag kan typ inte låta bli att tänka på sex, när vi kan ha det nästa gång och hur.
    Jag blir sugen på att testa saker jag aldrig velat testa tidigare! Det är lite jobbigt då jag inte riktgt vill prata med sambon om detta, vill inte att han ska tro att jag blivit knäpp! Haha.

Jag blir nästan rädd för mig själv. Vanligtvis har vi ganska lugnt "vanligt" sex, typ missionären, rida.
    Nu funderar jag t.o.m. på analsex :/
    Jag är sugen på att testa ha sex offentligt typ en toalett, helt ärligt, just nu är jag sugen på det mesta! Och det känns helt stört!

Någon annan som blivit så här?

• Svar på tråden Pilsk
  • Anonym (Erica)

Hm, just det scenariot tvivlar jag på!

Det jobbigaste är ju att jag får såna skuldkänslor! Över att vara upphetsad!

Det kanske låter som att det inte är ett problem men för mig är det ett! :(

Jag skäms och sen har vi varit ett par så länge att det känns konstigt om jag säger detta nu!

Sen tänker jag att om vi har tex, analsex så kanske han förväntar sig det och tänk om detta försvinner? :/

• Anonym (Erica)

Kanske, men samtidigt har han ju velat vara med mig i 9 år hittills utan att klaga haha!

• Anonym (Erica)

Lite svårt att vara spontan med småbarn men ;)

Jag vet bara inte hur jag ska göra riktgt. Haha vågade iaf säga att jag ville köpa batterier till vibratorn som legat och samlat damm ett tag ;)

Men hur säger man? "Älsklig, jag är konstant kåt"????

• Anonym (Erica)

Ja han kanske är på. Tror nästan det. Men det är svårt att prata om. Jag är normalt sett en väldigt pryd tjej, pratar inte mycket om sex egentligen. Gillar sex, men pratar inte om det!

Kommer inte testa ikväll, men om/när det blir. Är det något jag bör tänka på innan?

• Anonym (Erica)

Det är verkligen svårt då jag uppfostrats på det sättet, sex ska man inte prata om och inte ha för att det är skönt :/ Har försökt "hinta" senaste dagarna om hur kåt jag är, och det har ju blivit att vi haft sex men jag vill "mer", alltså ja, haha snuskigare. Hittade på en hemsida sexleksaker typ olika saker i en box, tyvärr var den slut i lager, någon som sett något liknande nånstans?

Svar på tråden Pilsk