• KHE

Hon är på väg att lämna mig

Sent svar men lider med dig, för det första begär skilsmässa direkt eller gör livet jävligt outhärdligt för dom. Hade följt efter henne, sett vem idioten är som stöter på en gift kvinna.

Att du lät henne gå på krogen var ett stort misstag, ingen gift kvinna eller man ska ha behovet att gå ut på krogen ensam. Hade aldrig tillåtit min fru att göra det, hade följt med. Då är det nog inte lika kul längre att ragga.

Tänk på det, otrohet är kul så länge man får göra det ostört, vet man att den andra vet om det så faller hela konceptet. Låt båda veta, visa lite stake och låt han inte ta henne utan kamp!

• KHE

Ok sorry såg inte årtal men men alltid hindrar det kanske någon som läser det idag och befinner sig i samma situation. Hoppas karma slog till så att fruns nyförälskelse sprack medans TS hittade den kvinna han förtjänade varpå frun stod och knackade på en dag och ville tillbaka. 

• KHE

Ja med vänner är väl ok men att gå ensam skulle jag aldrig tillåta. Finns ingen anledning då enda syftet är att träffa människor av motsatt kön. Skulle aldrig hellre gå ut i min egen stad. Är man ute och reser så visst kan man ta en öl på en bar själv.

Tur man har en fru som tänker likadant. Att ge den andra svartsjuka i onödan ska man undvika om man älskar den man lever med.

Svar på tråden Hon är på väg att lämna mig