Julklappsgeneratorn!
Säg ålder och eventuellt kön på personen ni önskar hitta klapp till /alternativt relation.
Till Babben Larsson? Jag har tight ekonomi så max några hundralappar.
Till julklappsspelet? 30-50,- Ska passa män och kvinnor mellan 33 och 84 år, även en nästan blind diabetiker.
Oh, en jättebra sak till alla julklappsspel som verkligen passar alla vuxna är resenecessärer! Jag fick en sådan i ett julklappsspel och det var det mest eftertraktade bytet (ja, i vår släkt får alla lotta och sedan får man ändå byta med den man vill...haha).
En ny lägenhet, och han behöver småprylar därtill...
Ni har varit tillsammans ett kort tag, men du vill göra intryck.
Det ska gärna vara något som han kommer att ha användning för, men inte varje dag, gärna en lite skrytig grej, men som inte är kitchig.
Beroende på din budget så ska jag lägga fram 3 förslag:
1. Lyx. Kay Boyesen trä-apa. Kult, snygg och dyr ca 1000-1500:- beroende på var du kan hitta den. (elelr annan Kay Boyesen design 
2.Medium: www.duka.se/shop/kokssaker/georg-jensen-alfredo-kokspapperhallare-3876900197820168/
georg Jensen hushållsrulle hållare 659:- Duka.
3: Billigare: et kit jag hystade samman på lagerhaus.se.
Du kan givetvis byta ut grejer som du har lust.
Tyckte mycket om Te-silen och att göra ett färgtema.. =)

Du är ju helt fantastisk. Tack!
Babben Larsson:
hon vill ha Christina Kjellssons nya bok: www.kabusabocker.se/bocker/solknepet
Julklappsspelet:
www.teknikmagasinet.se/db.pl&link=&artnr=660467&title=Bottle%20Key&
och några drickor, förslagsvis lättöl och sockerfri must.

Haha... ja här händer inte heller så mycket... =)
Det är lustigt att det ska vara så svårt att hitta julklappar till sina kära själv, men det är lättare att komma på ideer till andra =)
Oh, vad roligt.
Behöver present till svärmor, svärmors man - båda 50år, och sambons storebror 23 år
maax 100:- / present helst.