• Jessicca

Hinna med mat?

Någon där ute som vet vad man kan göra för att få i sig mat när man har spädbarn? Hinner knappt äta när jag är själv på dagarna. Har mest varit kakor och de funkar ju inte i längden

• Svar på tråden Hinna med mat?
  • Sisisisi

Men varför hinner du inte äta? Det är väl bara att laga mat eller värma rester och sätta sig och äta?

Keep your child rear facing for as long as possible!

• Hannah76

Vad gör att du inte hinner?
    Sover inte bebisen något? Eller ligger på filt/i babysitter eller dyl?

• viseversa

Oj jag har 4 barn och hinner äta=). Hann äta när dom var spädbarn cokså. Har du en kolikbebis eller?

Instagram...LOVALOVISA
  • Pandamamma79

Kanske ska ha nån slags bärsjal så du kan ha händerna fria så du kan göra mat.

Antar att din bebis skriker mycket och inte vill sova själv.

Planera matlådor till frysen när din partner är hemma. Bara att sätta i mikron.

• Duckan

Jag svängde ofta ihop en omelett eller värmde gårdagens rester.

• Jessicca

Har fel på ryggen och kan inte gå upp rakryggad. Han vill alltid somna i famnen. Därför kan jag inte ha bärsele heller (för ryggen). Kakor och kakor har devestive kex som står framme på bordet hela tiden. Kan inte va den ända som känner att tiden inte alltid räcker till.

• Hannah76
    Jessicca skrev 2013-12-09 11:22:16 följande:
    Har fel på ryggen och kan inte gå upp rakryggad. Han vill alltid somna i famnen. Därför kan jag inte ha bärsele heller (för ryggen). Kakor och kakor har devestive kex som står framme på bordet hela tiden. Kan inte va den ända som känner att tiden inte alltid räcker till.
    Menar du att du måste sitta med barnet i famnen hela tiden? Hur gammalt är barnet? Är du helt själv med barnet?
  • Lo444

Jag tycker också det är svårt att hinna det. Mår dåligt om jag ska äta under stress.

Svar på tråden Hinna med mat?