• Anonym (DB)

Tips på romantisk/gullig/fin julklapp till pojkvän?!

Som rubriken lyder - är det någon som har julklappstips till en pojkvän som man träffat i 4 månader?? Jag har köpt ett spel som heter Älskling som går ut på att lära känna varandra lite bättre och ha lite kul på vägen men jag skulle gärna vilja lägga till någon fin/gullig/romantisk julklapp också. Såååå...nån med nåt bra tips??

• Svar på tråden Tips på romantisk/gullig/fin julklapp till pojkvän?!
  • Anonym (han)

Känns som att du behöver tänka mer på vad Han vill ha en julklappar som utgår ifrån dig själv. Killar brukar oftast inte önska sig främst gulligulliga saker. Älskling-spelkänns mer som något du köper med dig själv i åtanke.

Inte illa ment

• Anonym (DB)
    Anonym (han) skrev 2013-12-12 20:37:06 följande:
    Känns som att du behöver tänka mer på vad Han vill ha en julklappar som utgår ifrån dig själv. Killar brukar oftast inte önska sig främst gulligulliga saker. Älskling-spelkänns mer som något du köper med dig själv i åtanke.

Inte illa ment
    Good point. Men det är så himla svårt. Jag har ingen lust att köpa nåt opersonligt och praktiskt när vi firar vår första jul tillsammans.. 
  • Khaleesi

Jag skulle aldrig köpa nåt sånt. Han kommer skämmas, ni kanske spelar en gång sen kommer det slängas (när du inte ser). Ge honom ett gäng olika lite finare öl. Kanske en massage? (Kolla på groupon). En lyxig middag ute? Whiskey-provning.

• CapaApa

Ett presentkort där du har olika saker ner skrivna. Vet inte hur långt ni har kommit. 

Men tex.

1x Avsugning  NÄR som helst 
    1x Kram NÄR som helst 
    1x Kyss NÄR som helst
    1x Du får välja film utan att jag ska säga något om den / under den

list goes on and on. 

Det kostar inte mycket, men ack så effektivt och visar att du lagt ner mycket tid på den. 

• Anonym (En middag)

Ge honom en romantisk middag på restaurang istället det är ju nåt ni båda kan få och en trevlig kväll, eller nån biokväll med en bra film. Roligare än en massa saker.

• GossipGirl
    Khaleesi skrev 2013-12-12 20:59:14 följande:
    Jag skulle aldrig köpa nåt sånt. Han kommer skämmas, ni kanske spelar en gång sen kommer det slängas (när du inte ser). Ge honom ett gäng olika lite finare öl. Kanske en massage? (Kolla på groupon). En lyxig middag ute? Whiskey-provning.
    Oj. Stereotypt much? Hur vet du att han kommer skämmas? Är det något jag missat som TS skrivit om honom som person eller baserar du det enkom på att han är man?
  • Anonym (DB)

Haha då ska jag absolut INTE ge honom det spelet

Tack för era tips! Groupon var ju en riktigt bra sida! Presentkortet med olika saker var en bra idé men jag tror jag väntar med den tills hans nästa födelsedag, då kanske jag "vågar" skriva att han kan få en avsugning (vilket han visserligen gärna får, men jag känner mig lite för pryd än så länge... ) Bio och middag är helt klart tänkbart dock! 

Ös gärna på med fler tips! 

• Anonym (DB)
    Kira2 skrev 2013-12-12 21:30:29 följande:
    Beror lite på vad det får kosta?!

Frumariah.blogg.se
    Tyvärr har jag inte så jättebra ställt just denna julen.. Men en 500 kr kanske..?
Svar på tråden Tips på romantisk/gullig/fin julklapp till pojkvän?!