• Anonym (DB)

Tips på romantisk/gullig/fin julklapp till pojkvän?!

Som rubriken lyder - är det någon som har julklappstips till en pojkvän som man träffat i 4 månader?? Jag har köpt ett spel som heter Älskling som går ut på att lära känna varandra lite bättre och ha lite kul på vägen men jag skulle gärna vilja lägga till någon fin/gullig/romantisk julklapp också. Såååå...nån med nåt bra tips??

• Svar på tråden Tips på romantisk/gullig/fin julklapp till pojkvän?!
  • pluvdo

En romantisk, gullig och fin julklapp hade väl varit att känna honom så väl att du själv kan räkna ut vad för present som skulle göra honom glad istället för att fråga främlingar på nätet. Känns lite opersonligt om du nu är ute efter något romantiskt.

MVH Den smartaste kniven i lådan.
  • Anonym (DB)
    pluvdo skrev 2013-12-12 22:32:14 följande:
    En romantisk, gullig och fin julklapp hade väl varit att känna honom så väl att du själv kan räkna ut vad för present som skulle göra honom glad istället för att fråga främlingar på nätet. Känns lite opersonligt om du nu är ute efter något romantiskt.
    Jag skäms inte alls för att jag frågar människor på nätet. Det finns säkert de som har mer erfarenhet av sånt här än jag, vare sig det är en personlig julklapp eller ej. Och när man nu bara har träffats i 4 månader, och det på distans, så är det svårt - speciellt om man är fruktansvärt dålig på att veta just vad man ska ge folk i allmänhet. Jag gav en väldigt personlig födelsedagspresent till honom, sen tog fantasin slut. Att ge honom sportgrejer är dock ett säkert kort, och det kanske jag hade gjort om jag inte vetat att han just köpte en massa sportgrejer och -böcker. 
  • Anonym (han)

Jag tycker fortfarande att du är inne på presenter som DU har nytta och glädje av. Bio med dig? Den är ju till för DIG liksom, för att Du vill det. Ja, jag vet att det är till honom också men ändå.

Om han nu är sportgalen så kanske ett par biljetter till en fotbollsmatch eller vad han nu gillar för sport, som han kan gå på med en kompis. Det vore en present som enbart var till honom för att glädja HONOM och inte för att du ska få en romantisk "dejt" med honom..

• Koppkaka

Alla här verkar tro att TS pojkvän inte vill spendera tid med sin nya flickvän? Han kanske VILL spela spel med henne, gå på bio med HENNE osv.

• Anonym (S)

Jag har köpt en mörkblå stickad tröja till min pojkvän i julklapp. Vi har träffats i 3 månader och blev nyligen ett par.

Jag brukar alltid köpa en snygg skjorta/tröja till min äldre bror i julklapp, så då tänkte jag att så länge det är en vanlig klassisk modell så kan det inte gå fel att även ge det till min pojkvän.

Men vi får se. Helt nytt område för mig det här :))

• MadameL

Jag har köpt en parfym till min pojkvän. Vi blev ett par för 2 veckor sedan efter att ha träffats i 3 månader. Hoppas han ska gilla den!

• Anonym (DB)
    Koppkaka skrev 2013-12-12 23:59:32 följande:
    Alla här verkar tro att TS pojkvän inte vill spendera tid med sin nya flickvän? Han kanske VILL spela spel med henne, gå på bio med HENNE osv.

Tack... Det är ju min tanke att vi faktiskt ska få tid med varann eftersom vi bor många mil ifrån varann och då kan hitta på nåt trevligt tillsammans. Och massagen är ju ändå till bara för honom om man nu prompt ska tänka i de banorna.
  • Anonym (DB)
    MadameL skrev 2013-12-13 00:50:16 följande:
    Jag har köpt en parfym till min pojkvän. Vi blev ett par för 2 veckor sedan efter att ha träffats i 3 månader. Hoppas han ska gilla den!

Jag var också inne på det först, det är liksom klassiskt och vem uppskattar inte det?? Men så gick han och köpte två parfymer själv i förra veckan - så han förstörde ännu en idé för mig!
  • Anonym (?)
    Phillippa skrev 2013-12-12 21:55:36 följande:
    Jag hoppas att du skojar ;).
    VARFÖR hoppas du att hon skojar?
  • presenttillpojkvän

Jag lovar er att på http://www.presenttillpojkvän.se hittar ni ett stort urval av gåvor speciellt för din pojkvän. Jag själv köpt par BörnBorg kallsonger till honom och det gick hem!Så missa inte tipset.

• presenttillpojkvän
    presenttillpojkvän skrev 2015-06-27 23:46:38 följande:

Jag lovar er att på http://www.presenttillpojkvän.se hittar ni ett stort urval av gåvor speciellt för din pojkvän. Jag själv köpt par BörnBorg kallsonger till honom och det gick hem!Så missa inte tipset.

Svar på tråden Tips på romantisk/gullig/fin julklapp till pojkvän?!