Tempar/Fertility friend

Denna månad sattes äl ut iallafall...nu är det bara den låååånga väntan till bim...fast nu har man försökt så länge så man vågar inte hoppas längre. Har börjat inse att det kanske inte blir något syskon.. :(
Är det någon som haft erfarenhet av billiga tester..är dom tillförlitliga...köpte ett tiopack så jag kan testa lite innan om det skulle klia för mkt i fingrarna ;)
Bim på lördag...men man är ju inte direkt lika spänd på det som från början, har inget direkt hopp längre. Vi har försökt i över ett år nu o inget har hänt så varför skulle vi ha tur denna månad. Orkar inte hoppas längre..orkar inte bli besviken längre...vet inte om jag ens orkar försöka längre...
O där kom första tempdippen...så väntar redan på mensen som kommer till helgen verkar det som... :( :( :(
Ge inte upp innan mensen är här! Den kan fortfarande vända! <3
Idag dök tempen ytterligare en grad så nu vet jag med säkerhet att mensen kommer...bara att köra på igen...vet inte hur länge jag orkar detta bara, så tufft...har ju försökt längre än första barnet så börjar kännas lite hopplöst...
Så tråkigt, hur länge har ni försökt? Hur länge försökte ni med första?