• babytjejen

Tempar/Fertility friend

Denna månad sattes äl ut iallafall...nu är det bara den låååånga väntan till bim...fast nu har man försökt så länge så man vågar inte hoppas längre. Har börjat inse att det kanske inte blir något syskon.. :(
  • babytjejen

Innan så har tempen alltid gått ner en dag halvvägs mellan äl o mens men nu har den gått ner två dagar i rad så vet vet inte vad som händer...hade inga direkta förhoppningar innan o absolut inga nu :(
  • babytjejen

Är det någon som haft erfarenhet av billiga tester..är dom tillförlitliga...köpte ett tiopack så jag kan testa lite innan om det skulle klia för mkt i fingrarna ;)

• babytjejen

Bim på lördag...men man är ju inte direkt lika spänd på det som från början, har inget direkt hopp längre. Vi har försökt i över ett år nu o inget har hänt så varför skulle vi ha tur denna månad. Orkar inte hoppas längre..orkar inte bli besviken längre...vet inte om jag ens orkar försöka längre...

• babytjejen

O där kom första tempdippen...så väntar redan på mensen som kommer till helgen verkar det som... :( :( :(

• babytjejen

Man vill inte att mensen ska komma men när kurvan börjat dippa så här så är bara att inse fakta :(
  • babytjejen
    201405 skrev 2016-06-01 20:01:32 följande:

Ge inte upp innan mensen är här! Den kan fortfarande vända! <3

Ja man kan ju alltid hoppas men varje månad när kurvan sett ut så, så har mensen kommit..känns som att lördag är sååå långt borta!
  • babytjejen

Idag dök tempen ytterligare en grad så nu vet jag med säkerhet att mensen kommer...bara att köra på igen...vet inte hur länge jag orkar detta bara, så tufft...har ju försökt längre än första barnet så börjar kännas lite hopplöst...

• babytjejen
    Ememem skrev 2016-06-02 08:11:15 följande:

Så tråkigt, hur länge har ni försökt? Hur länge försökte ni med första?

Första gången tog precis ett år o nu har vi försökt 1 år o en eller två månader :(
  • babytjejen

Jäklar vilken störtdykning som precis var...men mensen kommer nog komma idag el senast imorgon så en till evighetsväntan till äl blir det :(
Svar på tråden Tempar/Fertility friend