• Quinna85

Tempar/Fertility friend

Hoppas jag nu la tråden i rätt forum.

Jag har nu tempat varje morgon i 3 månaders tid och använder mig av den suveräna appen Fertility friend.
    Jag skulle nu vilja komma i kontakt med andra som tempar och kämpar för ett +

Det är många funderingar man får när man tempar. Hittar inte någon aktiv grupp så då fick jag starta en egen

• Svar på tråden Tempar/Fertility friend
  • Belinday

Nu säger den triphasic kurva på dag 23 men de har man vart med om förut behöver inte betyda nått men hoppas :)

• anli00
    Belinday skrev 2017-12-23 06:55:35 följande:

Nu säger den triphasic kurva på dag 23 men de har man vart med om förut behöver inte betyda nått men hoppas :)

Ser ju om inte annat väldigt lovande ut! Håller tummarna för dig....känner du nåt i övrigt?
  • Erla
    Malin 845 skrev 2017-12-22 23:47:44 följande:

Det var inte så tidigt din dotter kom då ;). Hon skulle fötts 29/10, så hon kom tre månader gör tidigt :). Ja jag tror att vi var i tråden lika länge. Finns en Facebook grupp om du vill vara med i den?:)

Nä haha :) alldeles lagom. Men jätteskönt för er att det gått så bra trots att hon hade superbråttom ut ^^

Ja! Jag har allt tänkt på den faktiskt skickar pm till dig :)
  • Erla
    Malin 845 skrev 2017-12-22 23:47:44 följande:

Det var inte så tidigt din dotter kom då ;). Hon skulle fötts 29/10, så hon kom tre månader gör tidigt :). Ja jag tror att vi var i tråden lika länge. Finns en Facebook grupp om du vill vara med i den?:)

Hmmm, jag kommer inte in på din profil. Står att sidan inte finns.
  • Belinday
    anli00 skrev 2017-12-23 07:28:56 följande:

Ser ju om inte annat väldigt lovande ut! Håller tummarna för dig....känner du nåt i övrigt?

Känner inget alls förutom att brösten är spända o ömma vilket dem brukar vara ibland innan mens. Önskar ja kände nått haha :)
  • anli00
    Belinday skrev 2017-12-23 09:51:56 följande:

Känner inget alls förutom att brösten är spända o ömma vilket dem brukar vara ibland innan mens. Önskar ja kände nått haha :)

Förstår det, d som är grejen att de ggr d verkligen varit nåt så är d inte mkt symtom som d brukar va innan mens *hahaha*
  • Belinday
    anli00 skrev 2017-12-23 10:13:57 följande:

Förstår det, d som är grejen att de ggr d verkligen varit nåt så är d inte mkt symtom som d brukar va innan mens *hahaha*

Har aldrig + så vet ej hur de kan kännas . Men men någon gång blir de säkert min lyckodag också.
  • Malin 845
    Erla skrev 2017-12-23 09:38:17 följande:

Nä haha :) alldeles lagom. Men jätteskönt för er att det gått så bra trots att hon hade superbråttom ut ^^

Ja! Jag har allt tänkt på den faktiskt skickar pm till dig :)

Har skickat pm till dig nu :)
  • Allex

Vi försöker denna månad, trots slut på Letrozol. Känns som om jag fick äl ändå om man baserat det på sekret och molvärk som jag brukar ha vid äl Men....har tempat för lite kring mens... Jag tror jag hade äl ca cykeldag 14 eller 15 och inte alls såsom FF tror..... Jag baserar det på sekret och ägglossningskänslor... Brukar ha ägglossning kring cd15/16. Men vad tror ni?

Har "tyvärr" haft ömma bröst ända sedan någon dag innan mens denna cykel, så det bara förvirrar, det hjälper inte alls att pinnpointa äl heller.... Känns mest som om hormonerna skulle vara i obalans. För inte kan de ömma (jätteömma) brösten tyda på att jag är gravid!? Från förra cykeln då.....!? Har ju haft mens, ägglossning samt en temp som ser ut som en "vanlig" cykel... Right?

• anli00
    Belinday skrev 2017-12-23 10:25:00 följande:

Har aldrig + så vet ej hur de kan kännas . Men men någon gång blir de säkert min lyckodag också.

Absolut och håller alla tummar för att d är snart! <3
Svar på tråden Tempar/Fertility friend