• Erla

Tempar/Fertility friend

önskan1000 skrev 2016-04-01 18:35:03 följande:
    Ja skönt att veta att ja inte är knäpp, hahah kanske är fler som känt så.!!

Jag tror ja har BIM den 10/4. Är lite olika på olika appar. Men den appen som visar 10 brukar stämma. När har du BIM??
    Haha, ja vem vet :P inte många som reflekterat över det i så fall :P Finns typ inget om något sådant på nätet. 

Hoppas tempen håller sig hög tills dess :)

Jag hade BIM för 3 dagar sedan. Har en superkort lutealfas så kan inte riktigt gå på BIM när det gäller test och sådär. Är på äl+12 idag och BIM+3 :P 
  • Erla
    Malin 845 skrev 2016-04-01 19:47:08 följande:
    Ja jag trodde ju verkligen det när tempen legat så högt! Men ny cykel, nya möjligheter :).
    Ja känns underbart!! :D <3.
    Ja! Hoppas allt går bra nu framöver för er :) <3
  • Erla
    önskan1000 skrev 2016-04-01 22:38:45 följande:

Okej, har du tagit något test? Spännande. :D

Hoppas på pluss för oss båda..

Ja, jag tog ett på äl+10 som var negativt :) hoppas inte för mycket, men hoppas ändå :P
  • Erla
    önskan1000 skrev 2016-04-02 00:15:22 följande:

Mm, håller med. Den gången jag blev gravid för första gången dessutom så hade man hoppats i över 9 mån så hoppet va ute. Men vips så hände de. Synd att man fick MA. Denna gången hoppas ja så mycket Så ja tror att mina chanser är 0.

När ska du testa nästa gång.?

Ja, men är inte det lite typiskt också? Jag var likadan. Hade kört oskyddat i över ett år och tyckte att hoppet var ute och vips var jag gravid :P jag ska testa idag. Ska bara våga mig ur sängen :P
  • Erla
    Symetrical skrev 2016-04-02 07:46:25 följande:

Hallå! Vad händer? Vakna!!! Sitter som på nålar här ju!

Haha! Har inte vågat mig ur sängen än :P
  • Erla

För att plåga er nyfikenhet ytterligare steg tempen igen idag ;) äl+13 idag och troligen BIM +4. Testar om några min :P
  • Erla
    Symetrical skrev 2016-04-02 08:49:32 följande:

Men va!?

Visst fick du aldrig helt positivt ältest? Tänkte om det kan vara så att du hade äl på cd 32 istället..? Man brukar ju inte ha ew-flytningar sådär långt efter äl. Ev kan de komma tillbaka igen nära bim ifall man är gravid, men inte fortsätta på det viset... Hmm... Klurigt!

Nope :) men har tagit äl-test på dag 31 och 33 och det blir svagare streck. Kanske en väldigt kort stegring däremellan?

Men visst kan äl ha skett senare :) inte alls ovanligt för min del. Skulle säkert kunna vara så att äl inte ens varit. I vilket fall avvaktar jag med test det närmaste :P
  • Erla
    Mila skrev 2016-04-02 09:04:33 följande:

Frågar igen. Hoppas ni kan svara. Har ni gratis eller betalversionen?

Gratis :)
  • Erla
    Malin 845 skrev 2016-04-02 08:57:20 följande:

Va..? Trodde absolut den skulle vara positiv! Du kan inte ha en längre lutealfas?

Det kan jag mycket väl ha. Har bara haft en normal cykel sedan jag började tempa och där hade jag 8 dagar :P kan äl ha varit senare? Som symetrical är inne på. Tog ju inga äl-test alls mellan cd26 och cd31 så vad som helst har ju kunnat hända däremellan :P
Svar på tråden Tempar/Fertility friend