Inlägg från: Anonym (Ägg) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Ägg)

är detta okej???

Nej jag hade inte känt mig bekväm med det faktiskt även fast mina flickor är 5 och 7 och jag har varit ihop med bonuspappan i 3år och litar på honom till 1000%.

Mina tjejer tvättar sig själv med hjälp av direktiv av mig eller bonuspappan och får hjälp att skölja av tvål/schampo och så har det varit senaste året-1,5...innan dess hjälpte jag dem att tvåla in sig och ingen annan.

Menar du att han är naken tillsammans med flickan och tvålar in henne?Jag skulle inte ens acceptera att biopappan gjort så....men sen å andra sidan var jag själv utsatt för övergrepp av olika slag under uppväxten.

• Anonym (Ägg)
    Anonym (Ägg) skrev 2013-12-13 12:48:14 följande:

Nej jag hade inte känt mig bekväm med det faktiskt även fast mina flickor är 5 och 7 och jag har varit ihop med bonuspappan i 3år och litar på honom till 1000%.

Mina tjejer tvättar sig själv med hjälp av direktiv av mig eller bonuspappan och får hjälp att skölja av tvål/schampo och så har det varit senaste året-1,5...innan dess hjälpte jag dem att tvåla in sig och ingen annan.

Menar du att han är naken tillsammans med flickan och tvålar in henne?Jag skulle inte ens acceptera att biopappan gjort så....men sen å andra sidan var jag själv utsatt för övergrepp av olika slag under uppväxten.

PS:det är skillnad på att tvåla in barnet naken i duschen eller tvåla in barnet påklädd vid sidan av dusch/bad!!!
  • Anonym (Ägg)
    Anonym (Orolig) skrev 2013-12-13 12:51:52 följande:
    Ja han är naken & duschar med henne & tvålar in henne... Tycker det låter fruktansvärt hemskt!
    Nej det känns inte okej alls!!Och det är fullkomligt onödigt....
  • Anonym (Ägg)
    Anonym (Orolig) skrev 2013-12-14 00:16:53 följande:

Dottern har sagt detta, även storebror har bekräftat det. Han är 6 år & bonuspappan har inte duschat med honom. & självklart kan inte en 4 åring ta hand om sin hygien själv. Men hon är väldigt duktig med att tvätta håret & tvålar in sig själv överallt...tycker det är en väldigt onödig grej att göra, men det är ju vad jag tycker såklart!

Jag håller med ,oavsett om det är en kvinna eller man!!
  • Anonym (Ägg)
    Anonym (nää) skrev 2013-12-14 10:59:42 följande:

Jag tycker att det är ni som ser detta som något sexuellt som har något fel i ert tankesätt. För de flesta är detta synnerligen normalt och det är ju ni som har snuskig fantasi som ser något sexuellt i att tvätta en fyraåring i duschen. Fy.....

Även vi som blivit utnyttjade och haft hemska upplevelser som små?Har vi oxå snuskiga tankar?Du va ta mig fan den dummaste idiot jag sett på FL på många år!

VARFÖR ska en man vara naken i duschen tillsammans med en 4årig flicka när han inte är naken i duschen med flickans 6åriga bror????
Svar på tråden är detta okej???