agneta77 skrev 2014-01-13 06:59:23 följande:
Grattis du med! :) Vad skönt att kroppen verkar vara med på noterna direkt för dig. För mig tog det 4v och 6 dagar efter skrapning före mensen kom. (Tala om att vi här har koll på tid och dagar, exakt!) :D Jag fick ju tablettbehandling i november, men allt kom inte ut. Dit gick 3 veckor i onödan kan man säga. Blödde blödde och blödde. __OM__ det blir nåt mer MA/MF så kommer jag försöka föreslå skrapning direkt. Är det mer så i sverige att man själv får välja eller? Jag har fått den uppfattningen iallafall. Mig gav dom inget val. Jag vet inte vad som hade hänt om jag själv frågat om skrapning dock. Man är ju inte direkt insatt i såna saker när det är första gången.. :/
Åh men vad underbart att du kan känna så att det har varit en skön månad utan tester osv. Här gnags det på naglar och rivs hår haha. Vill ju att det ska hända direkt! Inget tålamod!
Jag har varit på semester i två veckor över julen, det är nog det som gjort att jag kunnat slappna av tror jag. Annars är jag inte den tålmodiga typen :)
Jag fick välja på piller och skrapning. Min svägerska fick inte välja utan fick piller, så det är nog olika. Vi hade sån himla tur och fick tid två dagar efter att vårt ma upptäcktes. Man vill ju få det gjort snabbt och inte gå med det döda i magen!