• Jomila

Börjar om igen.

Just det...jag skulle ju skriva att vi plusade i torsdags :D. Äntligen, haha. v. 4+3 idag....väääldigt tidigt men åh vad jag hoppas att detta går som det ska och att vår pyttelilla vill stanna :)

• Jomila
    joemal skrev 2014-06-08 15:21:16 följande:

Jag har fått ett plus! Lite svårt att tro att det verkligen är sant, jag var helt säker på att vi skulle få vänta flera månader till... Men på 7e försöket tog det sig. Håller nu alla tummar och tår för att denna gång ska gå vägen, tredje gången gilt liksom smile1.gif

Hurra!!! Stort grattis! Det börjar bli en gravidtråd av detta ????. Vilken vecka är du i?
  • Jomila
    joemal skrev 2014-06-08 15:21:16 följande:

Jag har fått ett plus! Lite svårt att tro att det verkligen är sant, jag var helt säker på att vi skulle få vänta flera månader till... Men på 7e försöket tog det sig. Håller nu alla tummar och tår för att denna gång ska gå vägen, tredje gången gilt liksom smile1.gif

Hurra!!! Stort grattis! Det börjar bli en gravidtråd av detta ????. Vilken vecka är du i?
  • Jomila

Hej på er! Hur mår ni? Bra hoppas jag :)...så himla skoj med utvecklingen på denna tråd tycker jag...från hopplösa känslor till känslor av hopp! :)

Nimah, svaaagt streck :)...har du testat igen?

Augusti82: hur går det för dig? Testat än?

Vi är i 6+2 idag...imorgon är vi inne på samma dag som jag började blöda förra gången. Känner mig mer trygg, mer lugn och mer harmonisk denna gången men är lite nojig över att jag har så få symtom och att de jag haft avtar lite...eller så inbillar jag mig bara för jag har betydligt fler symtom denna än förra gången. Drömde inatt att vi fick missfall...hoppas inte det är en sanndröm ????.

Vi har BF 4/2-15 ????

• Jomila

Jag ser också och jag håller också tummarna! :) Idag mår jag inget vidare. Oroar ihjäl mig, de få symtom jag haft har försvunnit, jag känner mig inte alls gravid och har drömt två nätter på raken om missfall. Eftersom vi är där vi fick missfall förra gången så är det väl naturliga tankar men det håller på att äta upp mig :(...har känt mig trygg och lugn fram till igår...då fick jag den där obehagliga känslan jag hade förra gången. Hoppas så att allt är bra!

• Jomila
    Nimah skrev 2014-06-15 09:59:20 följande:
    Usch, förstår precis hur det känns. Ni har har vara haft ett mf innan? Sannolikheten för er att det ska gå bra den här gången är stor! Förstår att det känns jättejobbigt. Håller alla tummar för att det går bra nu! Har ni bokat något vul längre fram?
    Ja, vi har bara det missfallet i december...jag hoppas att risken är liten men hatar den här känslan :(. Tänkte att jag ska ringa imorgon och boka vul...

Tack för omtanken :)
  • Jomila
    joemal skrev 2014-06-15 18:31:20 följande:

Nimah, ett svagt streck är det nog! Håller tummarna för dig och att det ska gå vägen denna gång.

Jomila, usch för drömmar om missfall och att du har samma känsla som sist. Hoppas verkligen att det går bra för er och att det bara är oron som ger dig hjärnspöken.

Jag är nu i 5+4 och än så länge lugn, men väntar bara på att oron ska sätta in... Jag har fått tid för vul 11/7, det känns som en hel evighet tills dess men skönt att ha något att räkna ner till.

Ja...det har varit hemskt ett par dagar men just nu känns det lite bättre :)...vi ligger nästan exakt en vecka från varandra...coolt :)...
  • Jomila
    Nimah skrev 2014-06-16 06:46:27 följande:

Bim idag. Jag är gravid men det är för svagt. Inväntar mf och hoppas det kommer tidigt den här gången. Orkar verkligen inte gå till v 11 igen. php6gEa7P70329.jpg

Det kan inte vara så att du hade äl senare? Eller testade du? Jag ska hålla tummen stenhårt för dig! Kram
  • Jomila
    Nimah skrev 2014-06-16 09:15:21 följande:
    Jag testade med äl test. Sen vet man ju inte hur länge ägget svävar omkring innan det fäster. Kanske snurrade det runt ett tag. Jag ska försöka se det som en chans iaf. Tur jag har er som peppar :)
    Jag har läst att det kan ta upp till en vecka innan det fäster...så vi fortsätter hålla tummarna ????
  • Jomila
    Nimah skrev 2014-06-17 12:00:55 följande:

Fick gravid 1-2 på digitalt imorse. Får se hur länge den stannar den här gången nu!

Vi får tänka positiva tankar tillsammans. Jag tycker det är superskoj att vi är tre som plussar samma månad :). Nu ser vi till att detta går vägen!
Svar på tråden Börjar om igen.