-
Jag hoppas också för er och jag tror att vår intuition är viktig :). Skönt att du får vul utan tjat. Vi frågade på inskrivningen i v 15 men fick tvärnej...och jag som inte alls känner mig gravid hade verkligen behövt lite mer bekräftelse. Men nu växer magen ivf så då står väl allt rätt till hoppas jag :)Nimah skrev 2014-08-23 13:37:59 följande:Eller hur! Men förra hösten såg det ut såhär mes, men den dog ändå i v 7+. Den här gången vågar jag hoppas iaf. Det känns som att den ska stanna. Men man blir ännu ledsnare då om den inte gör det, så det är lite läskigt att våga hoppas också. Har pratat med min bm och får ett vul om några veckor och ett i 8+. Sen kub v 12 om den är kvar då. Skönt att jag får det utan att tigga och be! -
Hejhej! Vart håller alla hus? :)
-
Åh :(...hur känns det om du jämför mot tidigare? Skickar massor av kramar!Nimah skrev 2014-09-04 14:16:56 följande:Vet inte! Jag har ul imorgon. Är nervös och orolig att den redan är död. 6+1 idag. -
Men så underbart roligt att du plussat! Stort stort stort grattis!!! Hur mår du? Jag har fortfarande nästan inga symtom...(18+2)...Augusti82 skrev 2014-09-06 15:03:40 följande:Hej tjejer!
Förlåt att jag har varit så urusel på att skriva här inne. Har inte ens varit inne på familjeliv sedan sist! Jag fick neg varenda jäkla månad trots hur många symptom som helst o det blev lite vargen kommer av det hela. Så jag var trött på allt som hette bebis och gravid i princip.
Igår så plussade jag däremot och är idag i v5. Vi mår helt fantastiskt underbart o svävar på rosa små moln!
Stort grattis till dig Nimah som plussat! Hoppas att pyret vill stanna kvar! <3
Stor kram till er allihop!
(o jag lovar att vara här mer än en gång i kvartalet nu...)
-
Någon som vet hur joemal mår? :)
-
Jaaaaaa!!!! Hurra för er Nimah! <3
-
Hej på er! Skönt att ha gått hem nu Agneta :)...jag längtar tills jag också får gå hem och förbereda och mysa...hihi. Känner att det ska bli otroligt skönt att prioritera annat i livet än jobb och "tyvärr" är både jag och mannen riktiga små arbetsmyror som nog behöver få något som är större än livet självt för att vi ska släppa fokus på jobb ;). Mår fortfarande bra. Kräks ibland men mest för att jag är så slemmig (sorry för infon haha) så att man hostar igång en attack. Är inne i v 25...herre vad tiden går fort...10 veckor kvar till hemgång. Hur går det med er andra? Nimah, skönt att pyret håller sig kvar! :)...Joemal, hur går det för dig? När har du BF?
-
Här är vårt lilla troll btw :)

-
Men åh så himla underbart att läsa Nimah!!! <3Nimah skrev 2014-11-14 12:56:44 följande:Hur går det Agneta? Passerat bf nu ju :)
Jag är i v 17 nu och har börjat känna sparkar!
-
Skönt att vi kan bringa lite hopp i en jobbig tid :)...häng gärna på här i tråden, jag har en känsla av att vi inte kommer sluta skriva när vi fått våra skatter... ????Sserena86 skrev 2014-11-14 13:18:41 följande:Hej tjejer! Vill bara hoppa in här och säga att jag har tjuvläst lite i er tråd och det är så skönt att se att det har gått så bra för alla er! Jag har ganska nyligen haft missfall efter att ha försökt bli gravid i en himla massa månader, så just nu känns det lite hopplöst att börja om på nytt med försökandet... Men så muntrar det upp himla mycket att hitta sånna här trådar där man se att det faktiskt kan gå bra även om man har haft missfall! Lycka till allihopa! Hoppas att jag också har ett litet pyre i magen om några månader!