Stora blåmärken?!
Jag har jättestora blåmärken på mina lår, det ena täcker nästan hela sidan av låret. Har inte gått in i något eller så. Kan inte komma på någon anledning till att dem uppstått! Varför får man så stora blåmärken?
Jag har jättestora blåmärken på mina lår, det ena täcker nästan hela sidan av låret. Har inte gått in i något eller så. Kan inte komma på någon anledning till att dem uppstått! Varför får man så stora blåmärken?
Hmm svårt att tänka mig då jag bor ensam. Tänkte kanske nåt mer relevant svar på min fråga...
Så sjukt stort på ena låret bara, undrar hur de kan bli så. Konstig kroppen kan vara!
Är fortfarande helt blå på ena låret, har dessutom kommit ett nytt mindre blåmärke på insidan på samma lår. Plus ett nytt på andra låret. Blir ju fundersam alltså...
Är de nåt att bli orolig över?
Får gå till läkaren efter storhelgerna om det inte ger sig...
Tack för länken!
Okey, känns löjligt om de inte är något? Har sökt mycket sjukvård senaste tiden pga magbesvär så söker helst inte om jag inte måste.
De symtom jag har utöver blåmärkena är att kan känna mig svag/andfådd då och då samt att jag svettas på nätterna. Drömmer ofta, kanske därför? Magbesvären också men det är troligtvis ibs.
Är de möjligt att klia fram blåmärken? Får lite klåda ibland, kom att tänka på nu att man kanske kan klia så de blir blåmärlen? Känns konstigt att de skulle bli så stort osv, men spekulerar kring de mesta nu!