• Anonyyy

Läcker avföring

Hej, har samma problem, hade inte varit ett så stort problem om det inte va för att jag har ett jobb som involverar sitta i bil i timmar och ständigt hoppa in å ut ur den. Efter ett tag märker jag hur det luktar äckligt om byxorna jag har på mig när jag knäböjer för att ta något på marknivå.
    Hade jag haft möjlighet hade jag kunnat gå med jämna mellanrum och torka mig, men efter 12h och ett eller två toabesök som max och med att man svettas osv blir det omöjligt att hålla det lilla som rinner ut från att sätta sig i underkläderna och byxorna. Det börjar så klart lukta som man fisit eller nå när man böjer sig och det är oerhört pinsamt, dock har jag inte fått någon som påvisat doften än så kanske bara jag som är ovanligt känslig inför doften eftersom jag hela tiden luktar efter den.

Oavsett lär det ju finnas nån lösning förutom blöjjor? Eller nått som osakar detta. Dricker jag för mycket? Svettas jag för mycket? Skiter jag inte ur mig nog på toa? Ska man spendera 30 min på toa varje gång blir jag tokigt, har så mycket bättre att göra med livet. Kanske är det stress-skitandet hehe..

Ja, oavsett lär jag komma till botten med det här, har inte haft problemet länge, kanske ett år max.

Svar på tråden Läcker avföring