Inlägg från: layladylay |Visa alla inlägg
  • layladylay

problem med ansökan till sjuksköterskeprogrammet vid lunds universitet?

Någon mer som haft problem med ansökan till sjuksköterskeprogrammet på lunds universitet? Det finns nämligen två alternativ på antagning.se, ett som leder till "campus helsingborg" där det bara finns 10 platser, och ett som leder till det riktiga sjuksköterskeprogrammet på lunds universitet. Alternativen på antagning.se är helt identiska. Söker man bara till campus helsingborg finns det inte en chans att man kommer in på sjuksköterskeprogrammet.
    Har påbörjat en kamp mot antagningsenheten för att skapa rättvisa, det är trots allt deras information som varit felaktig. Visst är det upp till studenten att söka rätt, men hur lätt är det ifall det inte finns någon information om ett "campus helsingborg"? 
    Kontakta mig ifall du hamnat i samma situation. Ifall vi är fler som har råkat ut för det här så ökar chansen att antagningsenheten låter oss söka om!!! 

• Svar på tråden problem med ansökan till sjuksköterskeprogrammet vid lunds universitet?
  • layladylay

Vem är du ens? Jag bad inte din kritik utan om folk som råkat ut för samma sak. När man lägger till valen och ska ansöka står det INTE hur många platser som finns, ja det står i efterhand när man är antagen/reserv och antagningen har stängt. Lägg inte upp fakta som du inte har någon koll på. Tack och hej.

• layladylay

Du har ingen aning om vad jag går igenom just nu, inte så att "det känns hårt att JAG har sökt fel program". Jag befinner mig i väldigt pressad situation och har gett upp väldigt mycket för att kunna söka till ssk i lund. Tycker det är dålig stil att svara på en tråd i ett forum där du uppenbarligen inte har något vettigt att säga och inte svarar på min fråga. 

• layladylay

Jag har redan överklagat beslutet. Sökt till högskolan flera gånger förr och vet absolut hur det funkar. Så tråkigt för dig att du tycker det är orättvist, bryr mig dock inte. Har försökt bifoga skärmdumpen men hittar inte den rätta. Gå in och kolla själv, testa lägga till en utbildning som fortfarande är öppen och kolla vad det står under infon. Jag tänker inte lägga mer tid på en så sjukt meningslös diskussion, jag har kontakt med antagningsenheten och har redan överklagat.
    Skriv INTE på denna tråden ifall ni INTE kan svara på min fråga eller råkat ut för samma sak. Jag upprepar: gör INGA inlägg här ifall du inte råkat ut för samma sak. Gör något vettigt med er tid istället. Tack.

• layladylay

Tänker inte diskutera mer. Du får gärna ha en trevlig monolog Inte något av det du snackar om har med saken att göra. Du vet inget om mig eller min bakgrund. Tack ändå.

Svar på tråden problem med ansökan till sjuksköterskeprogrammet vid lunds universitet?