• evaanderzzon

White trash vs. Black trash?

Hur en "white trash"-person är, har vi ju alla fått förklarat för oss här på FL. Så nu undrar jag hur en "black trash"-person är? Hur ser de ut? Vad jobbar de med? Vad heter deras barn?

• Svar på tråden White trash vs. Black trash?
  • Blancheflour
    Queenie70 skrev 2013-12-17 22:12:37 följande:
    Jag föredrar ordet "skräpmänniska". Då är det öppet för alla etniciteter, kön och sexuella läggningar. Skräpmänniskor finns

Mitt ibland oss i alla hudfärger och sociala klasser

Men din definition av ordet "skräpmänniska" stämmer inte överens med min uppfattning i så fall. För min del stämmer det in på vad jag tidigare benämnde som wt och är definitivt en klassfråga och du verkar definiera "skräpmänniska" enligt andra kriterier..
  • evaanderzzon

Fast, vänta nu, vad FAN ska jag kalla alla dessa som tar sig rätten att sätta sig på andra och diskriminera allt som rör dem? BIGGEST TRASH OF ALL TIME? Lite långt. Kanske kan förkorta det: BTOAT? Faaaaaaaan va svåååååårt!!! Äh, jag kör med IDIOTER. Det beskriver dem i sak.

• Thomas Mattsson
    evaanderzzon skrev 2013-12-17 22:10:39 följande:

Kan man vara "white trash" utan barn?
    Jodå, men white trash har en förkärlek till att avla fram massvis med ungar för att så länge som möjligt kunna gå hemma och lyfta bidrag.

Chipspengarna måste in på något sätt vettu.
  • evaanderzzon
    Thomas Mattsson skrev 2013-12-17 22:40:25 följande:
    Jodå, men white trash har en förkärlek till att avla fram massvis med ungar för att så länge som möjligt kunna gå hemma och lyfta bidrag. Chipspengarna måste in på något sätt vettu.

Va fan!? Hur mycket pengar får white trash i föräldrapeng? De borde ju ha lägsta nivå (om det är som du säger), och ändå har råd med CHIPS? Jag hade väldigt hög föräldrapeng, samt undansparade pengar (ogillar svenska förskolor), och inte fan hade jag råd att lyxa med chips!
  • Thomas Mattsson
    evaanderzzon skrev 2013-12-17 23:05:42 följande:

Va fan!? Hur mycket pengar får white trash i föräldrapeng? De borde ju ha lägsta nivå (om det är som du säger), och ändå har råd med CHIPS? Jag hade väldigt hög föräldrapeng, samt undansparade pengar (ogillar svenska förskolor), och inte fan hade jag råd att lyxa med chips!
    Gäller att avla mycket och länge för att utnyttja flerbarnstillägget till max.

Sen får man tänka på att White Trash inte gärna lägger pengar på dyra hyror och inredning, möblerna och kläderna skaffas nästan uteslutande på loppis, en gång om året åker dom till Ullared och storhandlar förbrukningsartiklar som räcker hela året.

White Trash har också alltid en över 30 år gammal bil som är skattefri, bilen är ofta full med klistermärken.

Vissa bor tom i husvagn i skogen, du prioriterar helt enkelt annorlunda än en typisk WT

I princip går alla WT.s bidragspengar till skräpmat, chips och filmboxar.
  • evaanderzzon
    Orcha skrev 2013-12-17 22:12:32 följande:
    Black trash *asg* White trash i usa är några man tar hand om. På fl är det ett skällsord. Vem är idiot här?
    I UK åker jag i en väldigt high fart. Här hemma småpyser jag mest...

Denna kanske?
    Thomas Mattsson skrev 2013-12-17 23:22:40 följande:
    Gäller att avla mycket och länge för att utnyttja flerbarnstillägget till max. Sen får man tänka på att White Trash inte gärna lägger pengar på dyra hyror och inredning, möblerna och kläderna skaffas nästan uteslutande på loppis, en gång om året åker dom till Ullared och storhandlar förbrukningsartiklar som räcker hela året. White Trash har också alltid en över 30 år gammal bil som är skattefri, bilen är ofta full med klistermärken. Vissa bor tom i husvagn i skogen, du prioriterar helt enkelt annorlunda än en typisk WT I princip går alla WT.s bidragspengar till skräpmat, chips och filmboxar.

• evaanderzzon
    evaanderzzon skrev 2013-12-17 22:19:59 följande:
    Vilken tur att du kom med uttrycket "skräpmänniska"! Min nästa fråga var nämligen: VAD FAN SKA JAG KALLA ALLA TJOCKA KINESER I MJUKISBYXOR? "Yellow trash"?

Finns det tjocka kineser? I mjukisbyxor? Nån som har fotat nån yellow trash den senaste tiden? Hur ser de ut?
  • evaanderzzon
    evaanderzzon skrev 2013-12-18 01:37:03 följande:
    Vad kallar man en från överklassen som röker och har tatuering?

JUST DET! Inavel! Är mycket sånt i den samhällsklassen. Hua!
  • Thomas Mattsson
    evaanderzzon skrev 2013-12-18 01:35:49 följande:
    Är sopgubbe ett trashigt yrke...?
    Nej, white trash arbetar inte.
Svar på tråden White trash vs. Black trash?