• Mariohn

Veterantråden.

Sedärja! Jag startar en tråd. Denna tråden är modern och dyrbar och här hänger vi som en gång var stammisar på FL men som drivits härifrån när vi tröttnade på troll och andra svansdjur på FL.. Är du en gammal veteran är denna tråden för dig. Känner du inte till mig eller har sett mig här är du antagligen inte rätt för denna tråden! Denna tråden har inget syfte, ingen mening och ingen egentlig anledning att finnas. Men nu gör den det. Så hej alla som känner till mig! Ska vi hänga lite på FL igen? 
  • Svar på tråden Veterantråden.
  • Mariohn
    sär skriven skrev 2013-12-17 21:32:11 följande:
    Ja. Jag snuddade vid tanken om det är vi som börjar bli gamla, men så kan det väl inte vara?
    Fast jag var alltså inte så blåst när jag var 20. Jag kanske drack för mycket öl och gjorde en massa som var dumt men jag har aldrig tänkt de tankar som jag läser här. Jag har alltid varit begåvad i skallen. 
  • Aileen Allannah
    Mariohn skrev 2013-12-17 21:35:21 följande:
    Känner du mig? :D
    Haha, jaaa!
    sär skriven skrev 2013-12-17 21:32:11 följande:
    Ja. Jag snuddade vid tanken om det är vi som börjar bli gamla, men så kan det väl inte vara?
    Svär inte! Jag gjorde en del puckade saker när jag var tjugo, men jag var inte dum i huvudet och riskerade hela min framtid. Eller?

• Mariohn
    Aileen Allannah skrev 2013-12-17 21:34:16 följande:
    Är jag veteran?
    Jag hör ryktas att du är lövli så då älskar jag också dig. 
  • sär skriven
    Mariohn skrev 2013-12-17 21:36:10 följande:
    Fast jag var alltså inte så blåst när jag var 20. Jag kanske drack för mycket öl och gjorde en massa som var dumt men jag har aldrig tänkt de tankar som jag läser här. Jag har alltid varit begåvad i skallen. 
    Jag vet. Men de nya FL-medlemmarna kanske har sniffat lim?
    Det här är världens bästa sidfot, och den är min.
  • Aileen Allannah
    Mariohn skrev 2013-12-17 21:38:08 följande:
    Jag hör ryktas att du är lövli så då älskar jag också dig. 
    Är det säris som far med osanning nu igen?
  • Mariohn
    sär skriven skrev 2013-12-17 21:38:55 följande:
    Jag vet. Men de nya FL-medlemmarna kanske har sniffat lim?
    Det verkar inte bättre. Jag hittade just en tråd om alkohol till jul. Oväntat. Folk är alltså helt svagbegåvade. Helt. 
  • Mariohn
    Aileen Allannah skrev 2013-12-17 21:44:05 följande:
    Är det säris som far med osanning nu igen?
    Ja. Hon säger att du är fantastisk. Hon trollar mig!!
  • sär skriven

TOMTAR Å TRÅLL!

Det här är världens bästa sidfot, och den är min.
  • Aileen Allannah
    Mariohn skrev 2013-12-17 21:46:04 följande:
    Ja. Hon säger att du är fantastisk. Hon trollar mig!!
    Eller är det jag som trollar..?

Jag kräver en vit jul! Ingen sprit! BARNEN är ju med, och de ska inte dricka!!!
Svar på tråden Veterantråden.