• Mariohn

    Veterantråden.

    Sedärja! Jag startar en tråd. Denna tråden är modern och dyrbar och här hänger vi som en gång var stammisar på FL men som drivits härifrån när vi tröttnade på troll och andra svansdjur på FL.. Är du en gammal veteran är denna tråden för dig. Känner du inte till mig eller har sett mig här är du antagligen inte rätt för denna tråden! Denna tråden har inget syfte, ingen mening och ingen egentlig anledning att finnas. Men nu gör den det. Så hej alla som känner till mig! Ska vi hänga lite på FL igen? 
  • Svar på tråden Veterantråden.
  • Aileen Allannah
    sär skriven skrev 2013-12-17 22:35:01 följande:

    Aha, just ja! Jag tror jag ska ligga med min man ikväll, och imorgon ska jag skylla på honom. 


     


    Det är hädelse att jämföra falukorv och bacon. Falukorv är sånt man får äta i helvetet eller i sibiriska fångläger. Bacon är den delen som hedrar själva grisen. 


    Hahaha! Jag blev lite chockad. Att det blev ett människobarn.


    Naturligtvis är det hans fel, det är aldrig ens eget fel när man ligger lite! Falukorv är sånt man får äta när man har avkommor som envisas med att inte äta om det inte serveras korv. Eller köttbullar, och de luktar bajs redan i stekpannan.
    Mariohn skrev 2013-12-17 22:36:21 följande:
    Jag blev lika chockad när jag lyfte upp honom och navelsträngen höll på att döda mig. Jag viskade chockat till min man "Oj, har du sett vad det blev?".
    Jädra superkvinna, lyfte du människobarnet på egen hand!? Du slipper skumtomtarna. Jag skickar lite fl-troll i stället.

  • Aileen Allannah
    KimPossible skrev 2013-12-17 22:38:26 följande:
    Meeen! Det här är typiskt för sådana här trådar. När jag kollade nyss var det tre inlägg, nu är det 44!

    Det blir alltid så. Man skriver lite, sen går man och kissar eller röker, eller råkar svara i telefon, och så har man trettio sidor att läsa igen när man kommer tillbaka efter några minuter, och fattar ingenting av vad som diskuteras.

    *muttrar*

    Okej då, jag är väl med. 
    Hej!
  • sär skriven

    Skumtomtar är faktiskt sjukt äckliga. Jag äter hellre inget godis alls än en skumtomte.


    Det här är världens bästa sidfot, och den är min.
  • KimPossible
    Mariohn skrev 2013-12-17 22:39:35 följande:
    och skumtomtar är alltså sjukt äckliga!
    Haha, förra januari köpte jag fem påsar när Coop reade ut efter julen för 2 spänn styck. De var stenhårda och smakade som en korsning av tuttifrutti, metall och damm. Klart ovärt.
    Never let your sense of morals get in the way of doing what's right.
  • Aileen Allannah
    sär skriven skrev 2013-12-17 22:42:38 följande:
    Skumtomtar är faktiskt sjukt äckliga. Jag äter hellre inget godis alls än en skumtomte.
    Fast man kan smälta dem till fluff, då är de godare.
  • KimPossible
    sär skriven skrev 2013-12-17 22:41:57 följande:
    Eller startar en kisstråd? *blänger på*
    Nej, vet du vad?! Förvånad Jag vill inte försvinna i mängden. Det måste vara något unikt. 
    Aileen Allannah skrev 2013-12-17 22:42:19 följande:
    Hej!
    HEJ! 
    Never let your sense of morals get in the way of doing what's right.
  • sär skriven
    Aileen Allannah skrev 2013-12-17 22:42:01 följande:
    Naturligtvis är det hans fel, det är aldrig ens eget fel när man ligger lite! Falukorv är sånt man får äta när man har avkommor som envisas med att inte äta om det inte serveras korv. Eller köttbullar, och de luktar bajs redan i stekpannan.

    Jädra superkvinna, lyfte du människobarnet på egen hand!? Du slipper skumtomtarna. Jag skickar lite fl-troll i stället.

    Eller när man har ett paket studsbollar i kylen och öppnar dörren o ba "VEM VARE SOM MÖKA!?" och sen kommer på att det är maten som luktar.
    Det här är världens bästa sidfot, och den är min.
  • Aileen Allannah
    sär skriven skrev 2013-12-17 22:45:48 följande:
    Eller när man har ett paket studsbollar i kylen och öppnar dörren o ba "VEM VARE SOM MÖKA!?" och sen kommer på att det är maten som luktar.
    Exakt. Eller undrar vem som öppnade kylen när det egentligen var någon som släppte sig. Rejält.
Svar på tråden Veterantråden.