Nordic IVF Center Malmö
Jag försöker hålla mig till testdag!
Då var beslutet taget. Vi lämnar vår klinik - vi har förlorat förtroendet totalt och det har pågått sedan 1,5 år tillbaka då vi redan då vacklade mellan att lämna eller ge dem en chans. Då gav vi dem en chans och fick lite "good will!". Men nu är det nog. . Vi har redan bokat möte med Nordic IVF i Malmö och det känns FANTASTISKT.
Längtar till om 2 veckor då vi ska på första samtal på nya kliniken!
Läser man i denna tråden verkar de ha väldigt bra statistik
Många som PLUSSar ![]()
En fråga till er alla: Var bor ni? (om man vill svara)
Själv bor vi i Malmö, men det skulle vara kul och veta var ifrån man åkte för att besöka Nordic. <3
Hej tjejer
Testade idag igen på rd 11 och fick minus. Det kan bara betyda en sak va?
Tack =) Min man tycker att jag är lite knäpp som testat redan eftersom det är så tidigt.....och allt kan ju hända.
Hej alla och tack för ert stöd.
Har haft en välbehövlig paus här ifrån ett tag.
Sindyrella1983 , stort grattis!
83bergqvist, verkligen ledsen. Förstår precis hur det känns.
Vi har ett sista hopp till vår blasto som ligger i frysen hos Nordic.
Vi har även bokat tid för informationsmöte ang adoption men vi tittar även på möjligheterna att få äggdonation. På RMC fick vi kalla handen då vi redan gjort våra 3 försök så där är vi inte välkomna. Tittar runt och ser vart vi kan få hjälp. Har sett att många åker till Riga. Men först hoppas jag innerligt på vår blasto.
Libra1, vad skönt att operationen är över så ni start får börja igen!
Ni som fått insatt en upptinad blasto, har ni gjort det i ostimulerad eller stimulerad cykel?
Jag ska visst försöka i ostimulerad men känner mig osäker på varför dom valde det. Det är ju vår sista chans så då blir man väl extra orolig över allt.
Jag är medlem i Barnlängtan. Mest för att stödja en bra förening. :)
Är det "bara" för primärt barnlösa el även för sekundärt? Oavsett så väldigt viktigt å bra att de finns å arbetar för rättigheter, att de finns ngn att vända sig till.
Cykeldag 29 å ff ingen mens.....längesen den drog ut på tiden såhär. Dag 22-26 är vanligast. Bara att försöka släppa tankarna på den å hoppas att den dyker upp snart!
Lycka till alla ni som är i startgroparna! Har åxå hört att nordic har väldigt bra resultat på FET.
En fråga, el egentligen lite råd som jag behöver: vi ska starta ny behandling vid nästa mens när den kommer igång. Jag har varit hemma fr jobb i 3 v pga stressymtom, både psykiska som lätt oro å å ångest, men även fysiskt me yrsel, tryck över bröstet mm. Jag är nu sjukskriven i 4 v fram. Anledningen till ovan är främst jobb, men ivf-behandlingar, missfall mm gör ju klart sitt åxå. Min fråga är hade ni gjort en ny behandling i denna sits? Dels tänker jag att min kropp kanske inte är i balans, samtidigt som jag nu är hemma å tar hand om mig själv på ett sätt som jag inte hinner å kan göra då jag arbetar.
Vad är era råd? Hur tänker ni? Tacksam för lite feedback. Kram!