• Libra1

Nordic IVF Center Malmö

Hej!
    Vi har idag varit på Nordic IVF Center i Malmö där vi ska fortsätta med våra behandlingar. Vi har gjort 3 färskförsök på RMC innan och måste nu fortsätta privat tyvärr.

Det skulle vara kul att följas åt med andra som går på samma klinik.

Vår plan blir att köra igång med Gonal-F i vecka 11 med det korta protokollet. Det har vi aldrig testat förut så det ska bli spännande. Vi har alltid gjort det långa.

Vår histora:
    IVF1 - Intrauterin fosterdöd vecka 21+3
    IVF2 - Tidigt missfall
    IVF3 - MA i vecka 9+6
    IVF4/FET1 - embryot klarade inte upptiningen

Jag bloggar på www.minbebis.com/blogg/libra/

{#emotions_dlg.flower}Libra

• Svar på tråden Nordic IVF Center Malmö
  • MålaMittHjärta
    Libra1 skrev 2015-09-27 21:56:28 följande:
    Jag har fått hyra en Cefar. Den är riktigt bra. De rekommenderar inte att köpa de där billiga. Men lite kanske de hjälper. :)
    tack för tipset ska genast kolla :)
    18/3- 2012 dagen då mitt liv förändrades
  • MålaMittHjärta

mom2012: Åh är såklart trist att behöva vänta en extra cykel, men vid ett + glömmer man all väntan :) 

• Mella79

Hej ! Hur har ni fått tag i melatonin? Är det kliniken som har skrivit ut det? Jag har hittat en sajt dör man kan beställa det ? Vågar man ?

• Mella79

I USA kan man köpa det i en vanlig livsmedelsbutik! Jag är nämligen i USA nu!! Vågar man?

• mom2012

Jag har annars en oöppnad burk av dessa. 240 tabletter varav 1 per dag. Kan sälja för halva priset.

• mom2012

Glömde svara. Nej klinikerna skriver ej ut Melatonin vad jag känner till och det är svårt att då tag på i svensk butik så utländska webbshopar funkar bäst.

• Libra1

Jag har äntligen fått en operationstid. Den 30 oktober blir det. Skönt att veta!!! :)

• Gina43
    Libra1 skrev 2015-09-29 11:53:33 följande:

Jag har äntligen fått en operationstid. Den 30 oktober blir det. Skönt att veta!!! :)

Yay! Grattis!!
  • MålaMittHjärta
    Libra1 skrev 2015-09-29 11:53:33 följande:

Åh äntligen :)
Svar på tråden Nordic IVF Center Malmö