Nordic IVF Center Malmö
Det går sådär....... rosa lutinus-flytningar kom idag. Jag gissar mensen drar igång i morgon :(
Det går sådär....... rosa lutinus-flytningar kom idag. Jag gissar mensen drar igång i morgon :(
Tror du ett test skulle ge utslag idag? Fick tillbaka 3dgrs 5/12. Hae Har testdag 21/12....
Tog ett test idag på CD 15 efter Ägglossningsdagen/Äggplock, dock inte morgonurin, det var tvärnegativt. Ruvardag 12 med 3-dgrs.
Testet ska vara så känsligt som 25 enheter, och dagen för beräknad mens ska man tydligen ha 100 enheter I urinet.
Men blödningarna har slutat. Himla konstigt?! Någon mer som varit med om detta? Jag hade rosa/vita flytningar i 2 dgr, nu ingenting.
Kanske är det kroppen som spelar en spratt nu, man spanner sig och tanker för mycket och kanske kan påverka allt?
Mensen körde igång på riktigt och idag testade jag som väntat negativt :(
Jag hoppades och det kändes som ett pkus länge.....
Idag fick vi se hjärtat slår! En obeskrivligt fantastisk upplevelse. Vilken underbar julklapp vi har fått.
Önskar er alla en riktigt god jul
83bergkvist Hur mår du?
Lycka till idag 83bergkvist!!
Nu har vi precis fått se ett litet hjärta slå. Den lilla krabaten rörde på sig ganska mycket och hade växt jättebra. BF 13 augusti! Vi är så lyckliga och rekommenderar Nordic ivf av hela vårt hjärta, de gjorde det möjligt för oss att få uppleva detta!
Hoppas ni alla som kämpar lyckas detta året!
Stor kram till er alla!
83bergkvist så underbart! Stort grattis
83bergkvist grattis!
Jag ska försöka få tag p´å Nordic idag och få en ny telefontid. :)
83bergkvist Oh så underbart!! Grattis!!
Åh gifta sig är sååå kul
vi gifte oss i somras och det var helt fantastiskt! ???