Väntar sommar/höstbebis i Malmötrakten
Bor i Malmö och har BF 2 augusti enl VUL. Någon mer som bor i trakten och väntar barn sommar/höst? Skulle vara roligt att följas åt :)
Bor i Malmö och har BF 2 augusti enl VUL. Någon mer som bor i trakten och väntar barn sommar/höst? Skulle vara roligt att följas åt :)
I veckan som var mådde jag sjukt illa, kräkte dock inte:) Har kommit på Tt äter jag något var 3:e timme håller jag illamåendet borta. Brösten har börjat ömma, så fort jag ätigt så mullrar magen :p har aldrig gjort det innan! Själv då?
[quote=72292561][quote-nick]Fröet skrev 2014-01-21 03:46:22 följande:[/quote-nick] Oj, ledsen jag inte skrivit på länge. Vi berättade för de flesta direkt när vi fick veta allt eftersom vi träffade dom :) Hur gick inskrivningen? Blir det något kub? Jag sa när jag bokade inskrivning att jag inte visste längden så då fick jag tidigt vul som knappt visade något så jag fick ett nytt. Sen var vi på vul på akuten pga smärtor och mycket blödning men allt var bra. Jag har oroat mig så så bm gav oss ett nu på fredag, är i 12+4 idag :) Jag jobbar som operatör och bor i Limhamn, var i Malmö bor ni?[/quote.
Ingen fara! Var rädd att något var fel hos dig :( men skönt att det inte är så!
Vi var inne på sjukan igår och fick göra tidigt vul pga bruna flytningar.. Men inget Missfall. Var så rädd!! Blödde pga hormonerna eller vad de sa. Ska tillbaka nästa tors igen. Men det fanns gulsäck och liten grodd så jag hoppas innerligt det går vägen :) man kunde dock inte höra hjärtat redan.
Inskrivningen sker på tis.. Första gången var hälsosamtal..
Jag börjar dock få slut på ursäkter till att gå från jobb. Vet ditt!?
Jag vill ju berätta men IOM missfalls risk osv får jag nog vänta :(
Jag jobbar i Limhamn men bor i åkarp :?
Jag går på Citykliniken, Singelgatan.
Mitt illamående kom nästa direkt jag fick veta jag var gravid i v.5 sen försvann det i v.9 så jag slapp ha det så värst länge men jobbigt är det ändå :P

Åhh jag är så lycklig!!! Jag kunde inte se hjärtat men vår groda sprattlade iaf och läkaren sa att där var hjärtaktivitet. Jag lämnade urinprov då jag redan haft 2 uvi under graviditeten men de visade inget, dock hann hon knappt peta på livmodertappen förrän de kom en blödning och enligt henne så är det tecken på infektion och därför får jag blödningar så ofta. Skickat på odling igen och hoppas på att slippa den här skiten :( Fortfarande ont i huvudet och illamåendet kommer när huvudvärken är som värst. Inatt när jag kom hem från jobb spydde jag och vi fick stanna på vägen hem för att de bara kom igen, känner mig inte sjuk. Läkaren tyckte att jag borde tala med min arbetsgivare om omplacering för hon tyckte inte man som gravid bör jobba merän fram till 22, men det är omöjligt för mig för de finns inga lediga dagpass..kändes löjligt.