Inlägg från: man i göteborg |Visa alla inlägg
  • man i göteborg

snabb utlösning, hur hanterar ni det.

Anonym (Bruden) skrev 2018-07-21 00:34:43 följande:

Kan ju eventuellt vara nåt för ts kille om han vill testa det. Risken med att föreslå en sån grej tidigt i ett förhållande innan de ens känner varandra och innan de har haft speciellt mycket sex med varann är ju att de kanske gör en stor grej av nåt som egentligen inte är nåt problem. Alla killar jag någonsin legat med har kommit väldigt snabbt i början och sedan när man lär känna varandra och lär sig varandras kroppar brukar de hålla längre.

Även om min kille kommer snabbt och lätt så tycker jag vårt sexliv funkar utmärkt bra med att ta pauser vid behov och variera med annat sex. Extremlånga samlag är högt överskattade enligt mig. Jag har haft betydligt sämre sex med män som ligger och gnuggar i en evighet efter man själv kommit.

Jag håller med dig om att detta är inget man tar upp tidigt i en relation. Är ju bra om det känns naturligt att prata om det i förhållandet!

Tror att man som man kan komma snabbt om det är för mycket friktion eller att killen är välutrustad eller att tjejen är tight (skapas mer friktion). Kanske kan det vara bra att använda mycket glidmedel för att minska friktionen? Att använda kondom kan också minska känsligheten på ollonet och på så vis fördröja utlösningen.

Sex är så mycket mer än bara att få utlösning och orgasm. Finns så många sätt att njuta på!!! Bättre att fokusera på att ge varandra njutning istället och fokusera mindre på utlösningen eller att mannen kommer snabbt!
Svar på tråden snabb utlösning, hur hanterar ni det.