Han skämmer bort sin 19 åriga dotter och behandlar henne som ett barn!!
Måste skriva av mig lite.. Min man har en dotter som fortfarande bor hemma. Hon är 19år, 20år i Januari. Jag blir så j*vla förbannad! Hon är så fruktansvärd bortskämd och det visar sig ännu tydligare nu vid jul.. Hon gav sin pappa en lång önskelista och han gör allt för att uppfylla hennes "krav".
Av min man fick hon, ett par skor för 2000kr, Iphone 5, märkesridkläder för ca 3000kr och dyrt smink och dyra hudvårdsprodukter. Utöver detta fick hon 10-15 mindre paket.
Hon fick en 47" tv att ha på rummet av sina farföräldrar och ett högtalarsystem.
Hon är det enda barn/barnbarnet.
Hon får fortfarande månadspeng, bor hemma utan att betala en kr. Hon äter gratis, inte nog med det så har hon höga krav på maten vilket ofta slutar i att jag får laga två rätter om jag inte kan följa kraven. Utöver detta så har hon egen häst, och nej hon betalar inte för den heller.
Nu kommer jag säker få en hög med anklagelser om vilken elak "plastmamma" jag är. Men jag orkar verkligen inte mer! Har så svårt att ens vara trevlig eller att skaffa en bra kontakt med tjejen för jag känner sånt hat i mot henne.